כוכבת העונה הראשונה של "חתונה ממבט ראשון", אחווה סיטבון אמנם מצאה אהבת אמת אחרי התוכנית, אך היא הגיעה עם תוספת - בתו של יונתן רונן, לאיה מנישואיו הקודמים לבת זוגו שנפטרה מסרטן. לא פעם מתמודדת סיטבון, המתגוררת עם רונן, בתו ובנם המשותף דניאל בספרד עם שאלות על תפקידה בחייה של לאיה ולפני כחצי שנה חשפה בעצמה כי לקח לה זמן להתחבר אליה.

לפני מספר ימים הגיעה סיטבון לביקור מולדת בישראל ובסטוריז' האחרונים שלה באינסטגרם מככב רק בנה דניאל. גולשת אחת שהרשתה לעצמה למתוח ביקורת על התנהלותה של כוכבת "חתונמי" לא השאירה אותה אדישה וגרמה לה להעלות פוסט נוקב שמסביר אחת ולתמיד את הקושי בלהיות "אמא משלבת".

" זוהי תגובה דיי שכיחה אצלי באינסטגרם ואני שואלת למה? מי נתן לנשים (חלק מאיתנו כן?) את הלגיטימציה לשפוט ולבקר כל אישה אחרת שעושה את משימת חייה לשלב ילדה יתומה מאם ( ותאמינו לי זו חתיכת משימה). אני שואלת את עצמי עד מתי היד תהיה קלה על המקלדת ואיפה הגבול שלכן עובר נשים? האמהות המשלבות לצערי לא מקבלות מספיק מקום ובמה בשיח הציבורי והמשימה שלהן מאתגרת מאוד שלא נאמר יש רגעים שאני מרגישה שאני זו שצריכה להדליק את המשואה בשנה הבאה. לקחתי על עצמי לנצל את הכח שיש לי ואת החשיפה שאני מקבלת כדי להביא על סדר היום את האמהות המיוחדת שלנו. את השילוב של הילד מפרק א לתוך פרק ב, את האמהות לילדה יתומה מאם.
הגיע הזמן שזה יפסיק. להערות כאלה אין מקום, לא אצלי".