הקשר של חברי מערכת TMI להלכה ושמירת מצוות מקרית לחלוטין, אבל במקצוע שלנו כדאי מדי פעם לעצור ולעשות חשבון נפש, על מנת לקחת שניה ולהתנצל בפני מי שייתכן שנפגע מאיתנו השנה. סלבס יקרים, סליחה שהסתלבטנו, פגענו, שיגענו בהודעות, חפרנו לכם באינסטגרם, פתחנו עליכם עין ועשינו כותרות מפוצצות על חשבון השם שלכם. אבל אתם חייבים להבין - אתם פשוט מעניינים אותנו ואת הקוראים שלנו!

נתחיל בהתנצלות לעשרות מפורסמות בביצה שאת שמן נשמור במערכת, כדי שלא נצטרך להתנצל בפניהן שוב גם בשנה הבאה, על כך שלא הסכמנו לשנות את התמונה שלהם באייטם או באינסטגרם על פי בקשתן. תסמכו עלינו, אנחנו יודעים מה טעם הקהל!

לטעות זה אנושי! כולנו בני אדם ותאמינו לנו, במיוחד בערב כניסה לבית "האח הגדול" בו אנשי האינסטגרם שלנו עמלים ללא הפסקה כדי להעלות לכם לסטורי בלייב את הדיירים החדשים שנכנסים בבית, ונכון - החיפזון מן השטן אבל סלחי לנו תקוה גדעון היקרה כי חטאנו, ובטעות תייגנו אותך במקום את טיטי איינאו. שתיכן מתחילות ב ti!

תקוה גדעון (צילום: ניר פקין)
תקוה גדעון (צילום: ניר פקין)

סליחה מאייל גולן ודניאל גרינברג שכל צעד שלהם מדווח, סליחה מבן אל תבורי שכל כמה שבועות אנחנו מדווחים על זוגיות אחרת שלו, סליחה מכל הנשים שהיו בהריון השנה ובחודשים הראשונים שיגענו אתכן מתי אפשר להוציא את הידיעה המשמחת. סליחה מכל הזוגות שנפרדו, שחיטטנו ולירלרנו ללא הפסקה - זו העבודה.  סליחה מכל מי שחש שנפגע מאיתנו באיזשהי צורה, בין אם הסלבס ובין אם הקוראים היקרים שלנו. אוהבים אותכם מאוד במשך כל השנה.

אנו מבקשים סליחה מליאל אלי ומעיין אדם, כי חשפנו לראשונה מה קרה בריב שהביאו לפירוק החברות, בזמן ששהיתם במסע הסברה חשוב לדובאי ובכך, קצת העברנו את המיקוד של המטרה החשובה של הטיול, לריב הצהוב שלכן. סליחה אישית גם לאלי, שנשאלה אינספור שאלות בראיון על המקרה עד שעלינו לה על העצבים והבטחנו שלא נתייחס יותר למקרה.

מעיין אדם, ליאל אלי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מעיין אדם, ליאל אלי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

סליחה גדולה מאילנית לוי ואלירז שדה, ובעיקר מהקוראים הנאמנים שלנו על כך שפעמיים הבינו בצורה קצת שונה ממה שהתכוונו מה מכיל האייטם שפרסמנו. האחד, ברגע הפרידה של השניים בשדה התעופה רגע לפני שאלירז התעופף לצילומי גולסטאר, העלנו אייטם שהכותרת שלו הייתה "קורע לב: אילנית לוי נפרדה מאלירז שדה ובנה ליאם" בליווי תמונות מנתב"ג. לא חשבנו לרגע שיעלה בדעתכם שהם באמת נפרדים! גם השבוע, זמן קצר אחרי הלידה המרגשת של השניים, ערכנו סקר ושאלנו את הגולשים כיצד לדעתכם יקראו לבתם הבכורה, אך היו כמה גולשים שהיו בטוחים שהשם נמצא בכתבה והתאכזבו לגלות שלא - אז סליחה!

אילנית לוי, אלירז שדה (צילום: רפי דלויה)
אילנית לוי, אלירז שדה (צילום: רפי דלויה)

סליחה גדולה מרוסלנה רודינה, שמאוד חיכתה לחשוף את בעלה איתי פז בפעם הראשונה ביום החתונה שלהם, אך לפני כשנתיים היינו הראשונים להרוס את ההפתעה ולחשוף תמונות של השניים ממהלך חופשה רומנטית במיקונוס. עוד מבקשים סליחה מהדוגמנית היפה שחגגה השבוע יום הולדת, כי ייתכן ורמזנו שבמהלך פרשת אייל גולן היא שתקה אך בפרשת שי אביטל היא מיהרה לחזק את הנפגעות ולתמוך בהן.

איתי פז, רוסלנה רודינה (צילום: מתן צור)
איתי פז, רוסלנה רודינה (צילום: מתן צור)