זה טרנד ידוע בתעשיית המוזיקה - כשזמרים רוצים להשיק סינגל חדש הם חושפים פרט אישי מחייהם כדי להגיע לכותרות ולקדם את השיר החדש שלהם, כעת גם נסרין קדרי עושה זאת עם השיר החדש שלה "ג'ינס או טייץ". במסגרת השקת הסינגל החדש ששחררה היום (שני), חשפה הזמרת תיבת פנדורה על הפחדים בחייה שהגיעו בעקבות מערכות יחסים הרסניות ועל הכאב הפיזי שמלווה אותה בכל משבר. 

בפוסט ארוך גוללה למה לא הייתה לה שליטה על חייה עד היום. "'תגידי נסרין איך את לא נשואה, איך אין לך ילד? וואו את כבר בת 35 - כדאי שתקפיאי ביציות, את חיה לבד?'. את האמת בכל יום אני מקבלת לפחות אחת מהשאלות האלה מכל אדם שרואה אותי ברחוב, תמיד אני מחייכת. בתוך תוכי רק אני יודעת שעברתי חוויות קשות שפגעו בנפש שלי, חוויות שלעיתים עשו לי כאב פיזי שליווה אותי אחרי כל משבר, שגרמו לי להגיד דיי", כתבה נסרין.

"הכול שמעתי מאקסים שלי. הרגשתי בתוך כלוב, פחדתי לדבר, עד שאמרתי די" - לחצו כאן. 

נסרין קדרי (צילום: אור גפן)
נסרין קדרי (צילום: אור גפן)


"הרגע הזה היה לפני שנתיים כשישבתי באולפן כוס יין ונרות דולקים ופשוט פרקתי את נשמתי. סיפרתי שבחיים לא הייתה לי שליטה על חיי, תמיד היה שם את הגבר שיגיד לי שאני כלום, שאני הרכוש שלו. הייתי חיה בפחד, פחד להגיד מה שבא לי, פחד לצאת מהבית כשאני לבושה קצת חשוף, פחד לאכול כאוות נפשי, פחד לצחוק בקול, פחד להיות מי שאני, האדם שאני האישה שאני. אז אמרתי שדי אני מחליטה, אני קובעת מה ללבוש, מה לאכול, איך לדבר כמה לדבר, איך לצחוק, אני נסרין ובנסרין יש הכל - ולא רק קול. אנחנו לא פחות טובות אלא הכי טובות, אנחנו הכח, היופי, האור, השמחה בעולם".