הכירו את בת הזוג החדשה של המיליארדר איל וולדמן ממלאנוקס: אנסטסיה, יבוא אישי ממיאמי, במקור ממולדובה. והם כבר הספיקו לבלות סופשבוע במלון החדש והיוקרתי של רוני דואק בשחרות.

איל וולדמן (צילום: אביב חופי)
איל וולדמן (צילום: אביב חופי)

>תיאטרון ירושלים חוגג בתחילת החודש הבא יום הולדת 50 ומשיק פסטיבל חדש – "פסטיבל בשחור לבן" , עם שלל מופעי מקור חד-פעמיים בביצוע מיטב הזמרות והזמרים ובהפקתו של חיים שמש. מופע הפתיחה, במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג, יוקדש כולו לבני אמדורסקי אשר היה אמור לחגוג השנה יומולדת 90. במופע ישתתפו: שלום חנוך, אסף אמדורסקי, קרן אן ורונה קינן. זאת לצד מופעים נוספים בהשתתפות: ששי קשת, נקמת הטרקטור, אפרת גוש, טדי נגוסה, עדן דרסו, דורית ראובני, הצלם והאמן ג'ראר אלון במיצגי צילום ווידיאו מקוריים ועוד. התזמורת הסימפונית ירושלים ולהקת בת-שבע, יופיעו גם הם, ממש כמו בערב הפתיחה ההיסטורי לפני 71 שנה.

אסף אמדורסקי (צילום: גיא נחום)
אסף אמדורסקי (צילום: גיא נחום)

>תזוזות בשב״ס, והפעם לא דרך מנהרות. העבריין ריקו שירזי הועבר לכלא שקמה אחרי שהייה ממושכת בכלא איילון.
שירזי, משנה מקום משנה מזל?
ג׳קי סגרון, פרקליטו של שירזי, מסר בתגובה: ״במסגרת השינוע של אסירי הפרדה, מניידים את האסירים ממתקן כליאה אחד לאחר מעת לעת וכך נעשה גם בעניינו של שירזי״.

ריקו שירזי בבית משפט  (צילום: אבשלום ששוני)
ריקו שירזי בבית משפט (צילום: אבשלום ששוני)

>תזוזות גם במגדל השופטים היוקרתי בתל אביב. ד"ר מיכאל פרידמן, שהקים את בית הספר הפרטי “זרקור" לילדים מחוננים, קנה את הבית של עופר גלזר, האקס המיתולוגי של המיליארדרית שרי אריסון, שהדירה שלה נמצאת קומה מעל. אגב, לפני מספר חודשים אירעה נזילת מים רצינית בדירתה של אריסון, שהציפה את דירתו של גלזר וגרמה שם לרטיבות.
אריסון, קשיי נזילות?
דוברת קבוצת אריסון מסרה בתגובה: “אנחנו לא מגיבים על ענייניה הפרטיים של גב' אריסון".

>בשבוע שעבר התקיים מפגש חברות אישי של השופטת בדימוס אתי כרייף, עם עו"ד ד"ר שני רופא, אשר לא מכבר פרסמה את סיפור הפיכתה מגבר לאישה, והמתקשרת אלין שלמה. השופטת כרייף, אגב, סיימה את כהונתה ובימים אלה היא שוקלת את צעדיה ואת המשך דרכה.
ד"ר רופא, התגייסת בעבר לעזרתה של כרייף בפרשיות השונות. אפשר סיכום קצר של הפגישה?
“אני מאחלת לחברתי אתי כרייף הרבה הצלחה בהמשך דרכה, ומשוכנעת כי תדע למנף את הידע הרב והניסיון שצברה בכס השיפוט לטובת המשך דרכה המקצועית".

>המעקב אחרי ההחלמה של הזמר שאול צירלין נמשך. קבלו את הדיווח החודשי לאחר השתלת הכליה שנקלטה בהצלחה.
צירלין, איך חיים עם מוסר כליות של מישהו אחר?
“אני חודש אחרי ההשתלה. הסיכות הוצאו. מחלים יפה. הכליה מתפקדת והכל הולך טוב. כמו כן הוצאתי שיר חדש לרדיו ביום חמישי".
על מה השיר? על הסיפור האישי הכואב שלך?
“מוזמנת להאזין".

שאול צירלין (צילום: הרצליה הופמן, יח''צ)
שאול צירלין (צילום: הרצליה הופמן, יח''צ)