בתחילת השבוע שיתפה הדוגמנית הבינלאומית, בר רפאלי תמונה שלה עם בגד ים בקיני בעוד שהיא מקפצת על המיטה. היא משכה את תשומת ליבם של עוקבים רבים וקיבלה אינספור תגובות טובות וגם לא מעט תגובות ביקורתיות. כעת מתבררת הסיבה האמיתית לפרסום התמונה. התמונה שימשה כהכנה לדבר הגדול הבא.

View this post on Instagram

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli)

הטופ מודל הישראלית שזה לא סוד שהיא לא נוהגת להצטלם למותגים שהם לא בבעלותה, או שאם אלו לא מותגי על בינלאומיים, עושה צעד דרמטי בקריירה ונבחרה לשמש כפרנזטורית של קמפיין מותג ההלבשה התחתונה המוכר בשם "פמינה". 
רפאלי שתשמש כפרזטורית של חברת ההלבשה התחתונה, תיכנס לנעליהן של הפרזנטוריות הקודמות וביניהן רוסלנה רודינה, ירדן הראל, בר זומר, סיוון קליין ואחרות. 

בר רפאלי פרזנטורית של פמינה (צילום: אינסטגרם)
בר רפאלי פרזנטורית של פמינה (צילום: אינסטגרם)


רפאלי שהפתיעה אותנו כשחתמה על חוזה לשנתיים הקרובות עם החברה, בישרה על הקמפיין החדש ברשתות וכתבה "גאה ומתרגשת להיות חלק ממשפחת פמינה, בגיל 36 עם 3 ילדים מרגישה אישה באמת". על אף שדוגמנית העל ספגה ביקורות לא פשוטות בפרסום התמונה שמרמזת על הקמפיין החדש, נראה מדבריה שהיא מרוצה מאוד מהקמפיין שאליו נכנסה.