צופית גרנט ספגה ביקורות נוקבות וקשות בעקבות שידור הפרק האחרון בסדרה שלה "ללא גבולות", שסיקר את החיים בשכונת סילוואן והציג את הזווית של הערבים תושבי המקום. גרנט טענה שבעקבות הפרק היא זוכה לאיומים על חייה, וגרסה שחבר הכנסת שלעבר אורן חזן קרא לאנשים לפגוע בה. גרנט קבעה זאת בהתייחס לציוץ שחזן העלה בטוויטר ובו כתב "בזמן שעם ישראל חי תחת טרור צופית גרנט בחרה לשרת את האויב הפלסטיני ובפריים טיים ב-13 מרחמת על הערבים 'המסכנים' מסילוואן ומקדמת נרטיב שקרי. תראו אני לא יודע מה עובר במוח המעוות של ההזוייה הזאת, אני כן יודע שצריך להקיא אותה מהחברה בישראל ומהר. תעשו לה שיימינג - הרוויחה אותו ביושר". בנוסף כתב חזן לגרנט באינסטגרם שלה "מעולם לא אהבתי אותך, אבל התוכנית גרמה לי לסלוד ממך".

התוכנית הורדה אתמול מאתר הערוץ, ובתחילה המחשבה היתה שזה לאור הביקורת, אולם מתברר שהיה מדובר בתקלה וכעת שוב ניתן לצפות בתונכית.

במפתיע זכתה אמש גרנט לשיחת טלפון אישית מאורן חזן שהזמין אותה לשיחה וסיור בביתו שבאריאל. השניים ניהלו שיחה ארוכה וממושכת חזן אמר את משנתו וגרנט הביעה חרטה והתנצלה והסבירה כי הסרט יוסר מהאתר, והשניים קבעו בקרוב מפגש אינטימי בביתו של חזן.  

אורן חזן מסר ש"שוחחתי אתמול עם צופית שעה ארוכה, הסברתי לה שאני עומד על דבריי שיצאו בכאב הלב לנוכח השידור הפוגעני שלה. לשמחתי היא הביעה חרטה והתנצלה פעם אחר פעם. האמנתי לה שלא הייתה לה כוונה ולצד זה הבהרתי שזה לא מוריד מהעוול והנזק שנעשה. צופית הבינה והסכימה וסיכמנו שנמצא את הדרך לתקן את הנזק. בסוף השיחה הזמנתי אותנה למפגש בביתי שבאריאל כדי לדבר על המציאות המטורפת שבה אנחנו חיים מול אויב אכזר שרוצה לחסל אותנו, וללצוד להבא איזה צד בוחר בשלום". 

צופית גרנט אמרה בתגובה כי "אורן התקשר אלי, לא זיהיתי כמובן, הוא הציג את עצמו ועניתי בחיוך ועדינות כי כך אני נוהגת. הייתה שיחה ארוכה בה כל אחד הביא את הצד שלו. ההתנצלות היחידה שלי, ואותה פרסמתי עוד לפני השיחה עם אורן, הייתה על התקרית המצערת עם החיילים. זה באמת כאב לי ואני בשיח ארוך ומתמשך גם עם החייל שהיה בתקרית וגם עם משפחתו". 

"כל הרעיון בסדרה 'ללא גבולות' הוא לנסות ליצור שיח בין בני אדם גם אם נדמה לנו שהם האויבים שלנו. בסדרה שלי דבר אחד מאד ברור: כולם מבוצרים בעמדתם ולכן קיתונות הביקורת מכל כיוון. בסוף השיחה שאלתי את אורן אם הוא יודע למה עניתי כל כך בנעימות והתשובה שלי הייתה כי על זה הסידרה ונאה דורש נאה מקיים".