חודש אחרי החתונה ולאחר שנהנתה מירח דבש מפנק במיוחד עם בעלה הטרי ברק חקמט בתאילנד, חזרה דנית גרינברג שזופה ויפה לישראל היישר לצילומי קמפיין חדש בכיכובה. בגיל 30 ובסטטוס חדש, נבחרה גרינברג לראשונה לשמש כפרזנטורית למותג ההלבשה תחתונה Sloggi ולראשונה הצטלמה לקמפיין בחזיה ותחתונים.

הכלה הטרייה, שכבר מנוסה בקמפיינים וקידום מוצרים סיפרה כי לדגמן הלבשה תחתונה לראשונה היא חוויה "מלחיצה ומרגשת" בו זמנית והראתה יכולות מדהימות על הסט שנערך בדירה יוקרתית הממוקמת על חוף הים בתל אביב. אחרי תקופה של ארגונים לחתונה, תאונת דרכים מלחיצה, אירוע מושלם וירח דבש מהסרטים יצאנו לבדוק עם דנית מה הצעד הבא והאם הם מתחילים לחשוב על הרחבת המשפחה.

דנית גרינברג (צילום: אור גפן)
דנית גרינברג (צילום: אור גפן)

דנית איך ההרגשה להיות אחרי החתונה והירח דבש, נהנת מהשקט פתאום?
כן הייתה תקופה של בעיקר דברים כיפיים. אני מרגישה באופוריה, שעדיין לא נחתתי אבל שמחה להיות כאן מאוד. 
את כבר מוכנה לפרוייקט הבא? ילדים אולי?
"אני רוצה משפחה, אנחנו מאוד רוצים ילדים, לא יודעת להגיד אם בחודשים הקרובים או בשנה הזו, אבל אין ספק שזה משהו שאנחנו מדברים עליו ומאוד מחכים אליו. אנחנו מאוד רוצים שיהיו כמה "חקמטים" קטנים.

הייתה לך שנה מופלאה, המון פרוייקטים, קמפיינים. אפשר להגיד שאת בשיא לא? מה החלום הבא?
"מעבר למשפחה שזה באמת חלום גדול וגרנדיוזי, זה דווקט לעשות משהו שקשור בנושא קיימות והאקולוגיה. אני רוצה לקחת את זה לשלב הבא עוד לא יודעת בדיוק איך אבל מה שתשמעו עליו זה זה".

מה את חושבת שסוד ההצלחה שלך?
"אין סודות. זה הסוד. הכל חשוף, הכל פתוח אני מראה את עצמי ברגעים הכי טובים והכי גרועים אני לא מסננת מה שאני מעלה, אין לי פילטריפ ואני חושבת שזה הסוד".

דנית גרינברג (צילום: אור גפן)
דנית גרינברג (צילום: אור גפן)

דנית גרינברג (צילום: אור גפן)
דנית גרינברג (צילום: אור גפן)