עד היום דניאל גרינברג עשתה רושם שהיא עברה בקלות את הגירושים מאב ילדיה, אייל גולן ונותרה חזקה וחסינה למרות הפרידה שאמורה הייתה להיות משבר בחייה. אבל כעת חשוב לה להבהיר לכולם שלמרות החיוכים היא עשתה טעות ששידרה להם מציאות שונה ממה שבאמת הייתה, וכי הגירושים לא היו קלים כמו שהיא הציגה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"אני יודעת שנוצר רושם שכל מה שקשור בגירושין אני וונדרוומן, אבל אני חייבת לתקן אתכן. גירושין זה לא דבר קל או נעים ובטח לא פשוט. אף אחד לא עובר את זה ביום ויוצא מחוזק. זה מעמד קשוח ולא קל ואני מצטערת ששידרתי לכן שזה משהו שהחלטתי ביום בהיר אחד לעשות ופשוט עשיתי עם חיוך. ממש לא" כתבה.

עוד הוסיפה גרינברג "מאחורי זה עברו ימים לא פשוטים ואם להיות כנה אז שנים. בגירושין יש מחשבות, רגשות פחדים, המון דברים שהראש והלב מפחדים להכיל במיוחד כשיש אהבה וילדים בתמונה. נכון שבחרתי לא להראות את עצמי בוכה וכואבת בחרתי שלא לשדר שקורה משהו בבית המקדש שלי כי זה רק שלי, בחרתי להפגין חוזק וחוסן כי זאת הייתה המגננה שלי לגבי התמודדות עם עצמי. וכי יש דברים שאתה רוצה לשמור לעצמך ולהתמודד בשקט, בלי רעשים והסחות דעת. החיים ממשיכים חד משמעית והחיים חזקים יותר מהכל, אל תפחדו מהפחד ואל תשארו בחושך של עצמכן.  אל תרגישו תלויות או נזקקות לאף אחד, אל תמעיטו בערככן, אל תבקשו שיהיה קל. תבקשו להיות חזקות מול כל קושי. הקושי קיים כמעט בכל דבר".