בפרק ביום שבת האחרון חשף בחדר "האח הגדול" הדייר הבולט של העונה, אופק לוי, סיפור אישי קורע לב. לוי סיפר כי היה לו חבר טוב בתיכון שמת מתאונת דרכים פגע וברח, מה שאתם ודאי מכירים כטרגדיה הפרטית של אבי נשר, אלא שהצופים מיהרו להטיל דופי באמינות סיפורו של אופק, וטיקבקו תגובות נאצה נגדו.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

אחיו הבכור של אופק ,סהר, לא יכול היה להישאר אדיש לדברים הקשים שנכתבו נגד אחיו והחליט לעלות פוסט המתייחס לתגובות הקשות: "כאן סהר אחיו של אופק. לצערי הרב, אני נאלץ להגיב לשקרים ולתגובות הנאצה הבזיוניות שאופק חוטף. מאז שידור הפרק אתמול, מעולם לא דמיינתי שאנשים יגיבו כפי שהגיבו לרגע של כנות מאחי הקטן, מדבר על חברו הטוב".

אופק לוי מהאח הגדול על האובדן האישי שלו (צילום: צילום מסך רשת 13)
אופק לוי מהאח הגדול על האובדן האישי שלו (צילום: צילום מסך רשת 13)

"קשה לי אפילו לחזור על הדברים הגועליים שנכתבו ונשלחו אליי מאז השידור אתמול, אבל אין לי ברירה ולכן אני מוכרח להתייחס. כמו כן לאור צנעת הפרט וכבוד המשפחה, זו תהיה הפעם האחרונה שאתייחס לכך. אני לא מוכן לתת כוח ותשומת לב לציניקנים שעושים שימוש זול בסיפור הזה. אופק אהב את ארי ז״ל אהבת נפש. הייתה ביניהם חברות נדירה. מי שמטיל בכך ספק, יוכל לקרוא את הכתבה שאופק כתב למעריב לנוער, בה פירט וסיפר על החברות שלו עם ארי, ועל האדם המקסים ואוהב החיים שהיה". 

לבסוף סיכם סהר: "אני רוצה להאמין שברגעים כאלה, כמו הרגע שאופק חלק עם הצופים בשידור, אנשים יוכלו להתאחד סביב אהבת החיים ולא סביב רכילות זולה. יש דברים חשובים בהרבה מכל רגע טלויזיוני כזה או אחר".