יש דברים שפשוט לא משתנים - וההתמכרות של שרה ג'סיקה פרקר לאופנה ישראלית היא מסתבר אחד מהם. הכוכבת שהפכה את קארי ברדשו לאייקון אופנה עולמי מוסיפה לבחור בבית האופנה הישראלי משכית, הפעם כבר בפעם השלישית ברציפות בסדרת ההמשך "פשוט ככה". מה שהתחיל כביקור מקרי בחנות ביפו ב-2019 הפך לחברות אמיתית עם המעצבת שרון טל - וכעת העולם כולו רואה את התוצאות על המסך.

שרה ג'סיקה פרקר (צילום: צילום מסך)
שרה ג'סיקה פרקר (צילום: צילום מסך)

כשמדברים על הצלחות ישראליות בחו"ל, האמת היא שלא תמיד מדובר בהייטק או בצבא. לפעמים המילה הישראלית מגיעה דרך... האופנה. ושרה ג'סיקה פרקר, הכוכבת שהפכה את קארי ברדשו לסמל אופנה בינלאומי, מוכיחה את זה בצורה הכי יפה שיש.

בעונה השלישית החדשה של "פשוט ככה", סדרת ההמשך לסקס והעיר הגדולה, פרקר שוב בוחרת ללבוש בית האופנה הישראלי משכית. הפעם היא מופיעה בחמישה פריטים שונים של המותג, כולל אוברול ג'ינס מקסים וסט חליפה אלגנטי שכבר נחטפו מהאתר תוך שעות מהשידור.

איך הכל התחיל

הסיפור מתחיל ב-2019, כשפרקר הגיעה לביקור בישראל ונכנסה לחנות משכית ביפו. המעצבת שרון טל מספרת על הרגע הזה: "היא נכנסה כשגרה לחנות סגורה והותירה רושם עמוק. הרגשתי קירבה מיידית איתה". מה שהתחיל כמפגש מקרי הפך לחברות אמיתית שנמשכת כבר שש שנים.

מאז המפגש הראשון, פרקר שומרת על קשר צמוד עם טל, לובשת את הבגדים שלה בקביעות ומשתפת אותה בתמונות. הקשר הזה לא נשאר רק אישי - הוא הפך לשיתוף פעולה מקצועי שמביא לבית האופנה הישראלי חשיפה עולמית שלא תיאמן.

שרה גסיקה פרקר לובשת משכית בעונה החדשה של פשוט ככה  (צילום: צילום מסך)
שרה גסיקה פרקר לובשת משכית בעונה החדשה של פשוט ככה (צילום: צילום מסך)

התוצאות מדברות בעד עצמן. כשאחת משמלות משכית הופיעה בפרק בעונה הקודמת, היא הביאה הכרה עולמית לבית האופנה. הפריטים שמופיעים בסדרה נמכרים כמו לחמניות חמות, וחלק מהם אפילו חוזרים בגרסה חורפית בקולקציית FW הקרובה.

זה לא סתם שיתוף פעולה פרסומי - זה קשר אמיתי בין שתי נשים שמעריכות זו את זו. פרקר לא רק לובשת את הבגדים במסך, היא גם בוחרת בהם לפרמיירות ולאירועים חשובים, מה שהופך את משכית למותג שמוכר בכל העולם.

האוברול שכבש את העולם

מהפריטים שמופיעים בעונה החדשה, האוברול ג'ינס שקארי ברדשו לובשת זוכה לתשומת לב מיוחדת. הפריט, שנוצר בשיתוף עם חברת יו.טי.אר, מציג את הגישה הישראלית לאופנה - משהו שהוא בו זמנית קלאסי ומודרני, נוח ואלגנטי.

סט החליפה שמופיע בסדרה, והאוברול לערב שעוד יעלה בקרוב, מוכיחים שהאופנה הישראלית יכולה להתחרות עם המותגים הבינלאומיים הגדולים - ולפעמים אפילו לנצח אותם.

משכית תמונת ארכיון (צילום: באדיבות המותג,רועי דדו פרי)
משכית תמונת ארכיון (צילום: באדיבות המותג,רועי דדו פרי)

מה שמעניין במיוחד בסיפור הזה הוא שמשכית הוא לא מותג חדש. בית האופנה נוסד ב-1954 על ידי רות דיין, אך קיבל רוח חיים חדשה ב-2013 כשהמעצבת שרון טל הקימה אותו מחדש. זה לא רק סיפור הצלחה אופנתי - זה סיפור על שימור מורשת והבאתה לעולם המודרני.

כשפרקר בוחרת ללבוש משכית, היא לא רק בוחרת בבגדים יפים. היא בוחרת בסיפור ישראלי, במורשת שמתמזגת עם העכשיו, ובמעצבת שמצליחה לגשר בין המסורת לחדשנות. וככה, דרך מסכי הטלוויזיה בכל העולם, הסיפור הישראלי מגיע לכל בית.