לפעמים הדברים הכי מטורפים קורים בלי שאפילו תבינו מה קרה. כך גילו השבוע נטע אלחמיסטר ונועה בני, בעלות מותג בגדי הים המצליח בננהוט, שטייט מקריי - הזמרת האמריקאית המפורסמת - לובשת את הבגדים שלהן ברשתות החברתיות. הבעיה היחידה? הן לא ידעו מי זאת. כשהתמונות עלו ברשת, הן התייחסו לזה כמו עוד לקוחה רגילה שקנתה את הסט האדום המדהים שלהן. רק כשיעל שלביה הסבירה להן במסר קולי מי זאת הלקוחה הזו, הן הבינו שהן זכו בג'קפוט הפרסומי.
הסיפור מתחיל כשטייט מקריי פרסמה בסטורי שלה תמונות במטא הסט האדום המדהים של בננהוט - "Solay Crimson". הסט, שכולל טופ וחצאית נפרדים, נראה מושלם עליה והיא התמקדה בתיעוד המראה. אבל כשנטע אלחמיסטר ונועה בני ראו את התמונות, הן הגיבו כמו שכל בעלת מותג בגדים תגיב - שמחות שלקוחה לובשת את הבגדים שלהן, אבל לא באמת מבינות מי זאת.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
הכל השתנה כשיעל שלביה שלחה לנטע אלחמיסטר הודעה קולית שמסבירה בדיוק מי זאת הלקוחה הזו. "אני מודה שלא חיברתי בין השם לזמרת", כתבה נטע בסטורי, "אמאלה יעל פשוט גרמה לפלאפון שלי לקרוס אתמול בלילה ועכשיו אני מרגישה צורך לשתף בכל סטורי שיר אחר שלה". וכך, בזכות חברה טובה, הן הבינו שהן זכו בחשיפה מטורפת.
מי זאת טייט מקריי בכלל?
בשביל אלו שלא מכירים (כמו נטע ונועה עד אתמול), טייט מקריי היא זמרת אמריקאית בעלת רפרטואר מרשים עם הרבה שירים אהובים וטרנדיים. היא ידועה בשירים כמו "Greedy", "Exes" ו"Run for the Hills", וכשהיא לובשת משהו - מיליוני אנשים רואים את זה. הסט האדום של בננהוט הפך פתאום לנחשק בכל העולם.
הסט שכבש את הכוכבת
הסט "Solay Crimson" שטייט מקריי בחרה ללבוש כולל טופ במחיר 439 שקל וחצאית נפרדת באותו מחיר. הצבע האדום הבוער והחיתוך המחטב הם בדיוק מה שצריך לכוכבת שרוצה להיראות מושלמת. המותג בננהוט, שנוסד על ידי הישראליות נטע אלחמיסטר ונועה בני, מתמחה בבגדי ים ובגדי ספורט איכותיים שמדגישים את הגוף בצורה מושלמת.
אבל הסט האדום של בננהוט הוא רק חלק מהלוק המושלם שטייט מקריי יצרה. הזמרת השלימה את המראה עם משקפי שמש של ריי באן דגם Julie במחיר 163 יורו, שהוסיפו לה נופך של קולנוע קלאסי. התיק השחור הקלאסי הוא תיק שאנל Bag Chic Pearl יוקרתי במחיר 2,500 יורו, שהפך את הלוק לאלגנטי ומושלם. השילוב של הצבע האדום הבוער מבננהוט עם האביזרים הקלאסיים היה מנצח - וככה נראה לוק של כוכבת אמיתית שיודעת איך לשלב יוקרה עם טרנדים חמים.
בסופו של דבר, הסיפור הזה מוכיח שלפעמים הדברים הכי טובים קורים באופן הכי טבעי. טייט מקריי לא קיבלה כסף מבננהוט, היא לא עשתה פרסום בתשלום - היא פשוט אהבה את הבגדים וחשבה שהם יפים. וככה, בזכות איכות המוצר הישראלי וחברה טובה שהסבירה מי זאת הלקוחה המיוחדת, המותג הישראלי בננהוט זכה בחשיפה בינלאומית שלא תיאמן.