כן, היא באמת נראית רזה ומדהימה יותר מתמיד. סלינה גומז הגיעה השבוע לאירוע של קרן Rare Impact Fund שלה בלוס אנג'לס, והכל היה מושלם - השמלה הסגולה המיני, הזוהר שלה כאישה נשואה טרייה, החיוך הרחב. אבל מאחורי הקלעים, סלינה מצאה עצמה במרכז מחלוקת לא צפויה: דוגמנית לשעבר של המותג שלה יצאה נגדה והאשימה אותה בהערות "משפילות". אז מה באמת קרה כאן?

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Selena Gomez‎‏ (@‏‎selenagomez‎‏)‎‏

סלינה גומז, בת ה-33, הייתה זוהרת באירוע השנתי של קרן Rare Impact Fund ביום רביעי בלוס אנג'לס. השחקנית והזמרת, שחגגה לפני חודש את חתונתה לבני בלנקו, הגיעה לאירוע בשמלת מיני סגולה צמודה עם כתפיות דקות, ומעליה שכבה נוספת של בד תואם שנשפכה לאורך הזרועות ונגעה ברצפה בדרמטיות.

סלינה גומז (צילום:  Kevin Winter/Getty images)
סלינה גומז (צילום: Kevin Winter/Getty images)

היא משלימה את הלוק עם נעלי עקב סגולות סגורות, שיער קצר ושחור בתלתלים עדינים שנפלו על הכתפיים, ועגילים כסופים תלויים לצד טבעת נוצצת. האיפור היה מושלם עם מסקרה, צללית עדינה, סומק חם ושפתון בגוון נוד מאט. סלינה חייכה לצלמים והצטלמה עם אלייז כהן, נשיאת הקרן שהיא עצמה הקימה ב-2020.

האירוע, שאותו הנחה ג'ימי קימל עם הופעה מוזיקלית של להקת The Marias, מיועד להעלאת המודעות לבריאות הנפש של בני נוער ברחבי העולם. "הערב הזה הוא חגיגה של כמה רחוק הגענו ותזכורת עוצמתית לכמה עוד אנחנו יכולים לעשות ביחד," אמרה סלינה בהצהרה.

סלינה גומז (צילום: Amy Sussman/Getty Images)
סלינה גומז (צילום: Amy Sussman/Getty Images)

המחלוקת שמאחורי הזוהר

אבל ההופעה המושלמת הזו הגיעה בעקבות מחלוקת לא צפויה. לפני ימים ספורים, סלינה הותקפה בפומבי על ידי דוגמנית אנונימית שטענה שהיא עבדה עבור Rare Beauty מאז 2024. הסיבה? הערה שסלינה אמרה בכנס Most Powerful Women של מגזין Fortune בוושינגטון: "אנחנו לא משתמשים בדוגניות. אנחנו משתמשים באנשים שהרגשתי שהם יכולים להיות החברה הכי טובה שלך. אני רוצה משהו אמיתי."

למרות שהכוונה של סלינה הייתה ברורה - לקדם אותנטיות ולשבור סטנדרטים של שלמות - הדוגמנית טענה שהיא הרגישה פגועה. "הרגשתי כאילו היא אומרת לי שאני לא אמיתית במקצוע שלי," אמרה לעיתון The US Sun. "זה משפיל ומביך. מספר בני המשפחה והחברים ששלחו לי את הקליפ היה מבאס."

סלינה ייסדה את Rare Beauty ב-2019 והשיקה אותו בצפון אמריקה ב-2020. המותג, שמכר רק בקטגוריית הסומק כ-70 מיליון דולר ב-2022, מתמקד בשבירת סטנדרטים לא ריאליים של שלמות. "להיות נדיר זה להיות בנוח עם עצמך," אמרה סלינה באתר המותג. "הפסקתי לנסות להיות מושלמת. אני פשוט רוצה להיות אני."

ובינתיים, על השטיח האדום, סלינה בחרה להיות בדיוק זה - היא עצמה, זוהרת, מחויכת, ומוקפת באנשים שתומכים במשימה שלה. השמלה הסגולה? רק הוסיפה לזוהר הזה עוד נגיעה של קסם.