למי שלא היה בכדור הארץ ביממה האחרונה, אתמול (שני) נערך הסבב השלישי של הבחירות לכנסת ה-23 וכלל תושבי מדינת ישראל יצאו מבתיהם, גם כדי להנות מהשבתון וגם כדי לממש את זכותם הדמוקרטית, ביניהם גם הסלבס האהובים שיצאו להצביע ולהשפיע. יום השבתון, שהתחיל בקדחת קמפיינים וספינים, הסתיים בשיא כשעל מסך הטלוויזיה שלנו הופיעו שלושת מגישות של מהדורות החדשות: יונית לוי, תמר איש-שלום ודוריה למפל. מעבר לזה שתמיד כיף לראות את הכוח הנשי בשיאו, בעיקר חיכינו לראות מה יבחרו ללבוש המגישות בתשדירי הבחירות, באחד הערבים הנצפים ביותר בשנה האחרונה (הכי נצפה בפעם השלישית, כמובן).

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

יונית לוי, חדשות ערוץ "קשת 12"

כבר תקופה ארוכה שיונית לוי משחקת אותה בגזרת הסטיילינג על המסך. אחרי כמה שנים שחורות של בחירות לבוש מזעזע, במובן ה"דודתי" של המילה, ועיצוב שיער של בייביליס שהיה נראה כאילו קמה משנ"צ בעמדת המחשב של רוני דניאל, נדמה כי יונית היפה החליפה צוות ביוטי, ובצדק. בערב הבחירות, לוי החליטה ללכת על חליפה לבנה ומלכותית בעיצובו של שי שלום, עם תכשיטים עדינים אך מספיק בולטים בשביל להגיד "מדובר באירוע מכובד", ושיער משוך בצד אחד מאחורי האוזן, משל הייתה ילדת בת מצווש. בסך הכל, לוי כיבדה את המעמד ונראתה יפה ועדינה כמו נסיכה סקנדינבית.

יונית לוי (צילום: רפי דלויה, חדשות ערוץ קשת 12)
יונית לוי (צילום: רפי דלויה, חדשות ערוץ קשת 12)

תמר איש-שלום, חדשות ערוץ "רשת 13"

תמר איש-שלום, שמנסה בדרך כלל לשמור על קו סטיילינג צעיר ומעניין עם חליפות לא סולידיות בכלל ואיפור מלא ונשי, הצליחה לעשות זאת גם הפעם. בשונה מיונית לוי, תמר אוהבת להשתעשע בלבוש ולהעז, כשלא פעם היא בוחרת בחליפות בצבעים חזקים ובדים לא שגרתיים כמו קטיפה ותחרה. בערב הבחירות, איש-שלום לא סטתה מהקו שלה ובכל זאת הצליחה להפתיע כשבחרה בחליפה בצבע סגול-עמוק בגזרה נשית ומודרנית, כשבקטגוריית האיפור-שיער עשתה בחירה משעממת ויומיומית למדי.

תמר איש שלום (צילום: רפי דלויה, חדשות ערוץ רשת 13)
תמר איש שלום (צילום: רפי דלויה, חדשות ערוץ רשת 13)

דוריה למפל, חדשות ערוץ "כאן 11"

דוריה למפל, המגישה "ההיפסטרית" בחבורה שמתחזקת סטייל מוקפד גם מחוץ למסך, עושה בחירות הרבה יותר טרנדיות בגזרת הלבוש והשיער מאשר שתי הקולגות. למפל דואגת להיראות תמיד מתוקתקת, עם קארה ארוך שיקי ואיפור עדין ומחמיא, ולרוב בוחרת ללבוש בלייזרים מגניבים או חולצות שמשדרות נשיות חזקה ועצמאית. בערב הבחירות, דורית בחרה להישאר מינימליסטית וללבוש בלייזר שחור עם צווארון מודרני ומעניין, שיער אסוף לאחור ואיפור ערב עם נוכחות מדויקת, ממש כאילו היא קופצת מהמשדר למסיבת טכנו בבוטלג.

ספרו לנו מה דעתכם!

דוריה למפל (צילום: באדיבות כאן 11)
דוריה למפל (צילום: באדיבות כאן 11)