האירוע הכי מדובר של שנה, המט גאלה בניצוחו של עורכת מגזין ווג אנה ווינטור יצא השנה לפועל אחרי שנה של הפסקה בעקבות מגיפת הקורונה - אבל לגמרי התקיים בהשפעתו. בשנים האחרונות היה זה ה-אירוע הכי חשוב של הפאוור קאפל האופנתי קים קרדשיאן וקניה ווסט והשנה, חודשים ספורים אחרי הדיווחים על גירושים של השניים ושמועות על בגידה מצד הראפר, העולם היה סקרן לראות כיצד יגיעו השניים אם בכלל לטקס הנחשב.

בעוד שבכל שנה קרדשיאן מקדישה חודשים רבים לבחירת האווטפיט שלה ובדרך משקיעה שעות באיפור ושיער נראה כי הפעם היא לא צריכה לאמץ את צוות הביוטי שלה - מאחר ובחרה את התלבושת הכי הזויה בטקס אמש. אחרי דקות ארוכות בהם הצלמים והכתבים התבוננו בגוש השחור שצועד על השטיח האדום הם הבינו שאכן מדובר בכוכבת הריאליטי שהחליטה להגיעה מכוסה מכף רגל עד ראש, כולל הפנים ואיזור העיניים בחליפה שחורה מבית האופנה בלנסיאגה.

קים קרדשיאן (צילום: gettyimages, Theo Wargo )
קים קרדשיאן (צילום: gettyimages, Theo Wargo )

למרות שבאתרים השונים כבר דיווחו בימים האחרונים כי ווסט לא יגיע לאירוע האופנה החשוב של השנה, במהלך הערב התייצב גוש שחור נוסף במימדים זהים לשלו לצידה של קים ואף אחז לה את הזרוע ורבים היו בטוחים כי מדובר בהופעה נדירה של השניים אך מהר מאוד התברר כי זהו דמנה גבסליה המעצב הראשי של המותג בלנסיאגה.

קים קרדשיאן (צילום:  Dimitrios Kambouris Gettyimages)
קים קרדשיאן (צילום: Dimitrios Kambouris Gettyimages)

ווסט כאמור לא הגיע לטקס אך ההשפעה שלו לגמרי נכחה, בין היתר באופן מובהק בלוק של אשתו בנפרד, קרדשיאן איתה היה נוהג להגיע יד ביד. "קניה הכיר בין קים לדמנה ובלנסיאגה והיה גוף מתווך בינה לבין העידן האופנתי החדש, הוא זה שעודד אותה להיות יצירתית" טען מקורב והוסיף "המראה של קים זה הצהרה אופנתית חדשה, בלי לוגו, בלי פנים אבל כולם יודעים שזו היא".