1. נבון וסופרגז פותחים את המסחר

חברת 'סופרגז' פתחה אתמול (שלישי) את המסחר באחד העם לרגל הנפקת מניות החברה בבורסה בתל אביב. סופרגז היא מהחברות המובילות במשק בשיווק והפצה של גז בישול, כמו כן היא משווקת הגז הטבעי הגדולה ביותר לתעשייה המקומית, ומקימה תחנות לייצור חשמל מגז טבעי אשר צפויות להתחיל למכור חשמל בשנה הבאה. החברה מעסיקה כיום כ- 360 עובדים ומשרתת כ- 400 אלף לקוחות פרטיים ועסקיים ברחבי הארץ.

לחצו על פעמון פתיחת המסחר: כפיר נבון - מנכ"ל סופרגז, דני ומייקי זלקינד - מנכ"לים משותפים בחברת 'אלקו' - חברת-האם של סופרגז; נתי בוטבול - סמנכ"ל הכספים בסופרגז, אמנון נויבך - יו"ר דירקטוריון הבורסה, איתי בן זאב - מנכ"ל הבורסה וחני שטרית-בך - סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית של הבורסה.

מייקי זלקינד, כפיר נבון ודני זלקינד (צילום: גיא אסייג)
מייקי זלקינד, כפיר נבון ודני זלקינד (צילום: גיא אסייג)

2. אנג'ל ומימון בשירימון

יו"ר בית הספר 'רימון' - אודי אנג'ל ורעייתו ענת, מנכ"ל רימון - משה סיני, ונשיא בית הספר - יהודה עדר, פתחו בשני את אירועי "פסטיבל הקיץ" של בית הספר רימון למוסיקה. אירוע הפתיחה נערך ב'זאפה הרצליה', וכלל את מופע ה'שירימון'.

באירוע נכחו שירי מימון, יעל כהן-שושנה סולנית "לולה מארש" ובוגרת רימון, אסף ליברמן – מגיש תוכניות בכיר ב'כאן', נועם עקרבי - מפיק מוזיקלי, יסמין ישבי - עורכת המוזיקה הראשית בגלג"צ, ומנחם גרנית – שדרן ועורך תוכניות ב'כאן' - ששימשו כולם כשופטים בתחרות. עוד נהנו: יוני פרס, איתן ואורה סטיבה וקהל נלהב וצמא למוסיקה טובה ב'לייב'.  

יוני פרס (צילום: אסף לב)
יוני פרס (צילום: אסף לב)

3. בלשניקוב במרכז 

חברי הנהלת מרכז לאודר לתעסוקה מייסודו של רון לאודר, התכנסו השבוע במסעדה יקוטה בבאר שבע, לארוחת ערב חגיגית לסיכום הפעילות המאומצת של המרכז במהלך ימי הקורונה. אירחו – אבי בלשניקוב - יו"ר הועד המנהל של מרכז לאודר ונציגו של רון לאודר בישראל, ואריק מייקלסון - מנכ"ל JNF ישראל. 

בלשניקוב הודה בדבריו לאלו שעבדו מהבית, לאלה שעבדו וחשבו מחוץ לקופסא, וציין כי בימים בהם יש מעל מיליון מובטלים ברחבי הארץ, מרכז לאודר לתעסוקה מקבל משמעות חשובה פי כמה. נכחו: אבי בניהו - היועץ האסטרטגי של רון לאודר, תמר גיל מנחם משנה למנכ"ל מרכז לאודר לתעסוקה, אורי כרמל - מנכ"ל ארגון ארץעיר, ד"ר ערן בוכלצב - יו"ר הועד המנהל של ארגון ארץעיר, פנינה אביטל - מנהלת פעילות מרכז לאודר, מיטל צור מנהלת המרכז לפיתוח קריירה באוניברסיטת בן גוריון, ועוד.

אורי כרמל, מיטל צור, אבי בניהו, אבי בלשניקוב, אריק מייקלסון, תמר גיל מנחם, ערן בוכלצב ופנינה אביטל (צילום: באדיבות מרכז לאודר לתעסוקה)
אורי כרמל, מיטל צור, אבי בניהו, אבי בלשניקוב, אריק מייקלסון, תמר גיל מנחם, ערן בוכלצב ופנינה אביטל (צילום: באדיבות מרכז לאודר לתעסוקה)

4. אשרם חותמת

לינוי אשרם, המתעמלת האמנותית המובילה, חתמה ביום שלישי על חוזה לעונה נוספת כפרזנטורית של מותג הנשים ALWAYS, במסגרתו היא תוביל את קמפיין Always Platinum. 

מועד החתימה על החוזה נקבע באופן סמלי ליום שבו מציינים בכל העולם את היום האולימפי הבינלאומי. 

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל, משווקת המותג, אמר כי אשרם היא לא רק מודל לחיקוי לנשים צעירות בענף הספורט שבו היא מתחרה, אלא מהווה השראה גם בשל תכונות האופי העוצמתיות שלה, כמו חתירה בלתי מתפשרת למצוינות, משמעת עצמית גבוהה ואורך רוח.

אופיר גוטמן ולינוי אשרם (צילום: עמית שיסל)
אופיר גוטמן ולינוי אשרם (צילום: עמית שיסל)

5. תפסו ג'וב

אורן אלימלך, מונה למנהל אבטחת המידע בבנק הדיגיטלי הראשון. במסגרת תפקידו יהיה אלימלך אחראי על מערך אבטחת מידע וסייבר (CISO) ועל מערכי ההגנה של הבנק. 

 בתפקידיו האחרונים הוביל אורן את תחום הסייבר בטכניון ובמספר תאגידים בנקאיים וגופים מוסדיים. בין היתר הוביל תהליכים מול יחידת הסייבר של הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל ומול מערך הסייבר הלאומי. אורן שימש כיועץ וכמנחה הגנת סייבר ואבטחת מידע במספר גופים פיננסיים, ממשלתיים וביטחוניים בישראל ובמספר חברות בינלאומיות.

אורן אלימלך (צילום: דוד דיין)
אורן אלימלך (צילום: דוד דיין)

זיו רוזן - מונה למנכ"ל קבוצת גוליבר E- com. בשש השנים האחרונות שימש רוזן בתפקיד מנכ"ל חברת התיירות 'גוליבר' וכעת במסגרת קידומו יעמוד בראש הקבוצה שמנהלת את המותגים גוליבר, טרווליסט, Enjoy, חוליו, שופרסל טרוול, ו-Hidden Flights.

זיו רוזן (צילום: אילן בשור)
זיו רוזן (צילום: אילן בשור)

איריס רף-רונן, המשמשת כמנכ"לית קרן התרבות אמריקה-ישראל בארץ, תשמש החל מהחודש הקרוב גם כמנכ"לית הקרן בארה"ב, ותהפוך בכך למנכ"לית הראשונה הנושאת בשני התפקידים במקביל. 

איריס רף-רונן (צילום: אילן בשור)
איריס רף-רונן (צילום: אילן בשור)

סלברייט (Cellebrite), המתמחה בפתרונות מודיעין דיגיטלי עבור גופי אכיפת חוק, חקירות, גופי ממשל וארגונים, הודיעה על מינויו של אלון קלומק לתפקיד מנהל הפעילות העסקית העולמית (CBO - Chief Business Officer).

אלון קלומק  (צילום: סלברייט)
אלון קלומק (צילום: סלברייט)

עסק קטן 

רותי שינפלד, מנכ"לית 'פותחים עתיד' מבית הסוכנות היהודית

שם העסק: התאומים - דפוס מיתוג וקידום מכירות

בעלי העסק: שמעון ורויטל פחימה. 

מיקום: קרית גת

"מדובר בבית דפוס משפחתי המציע מגוון סוגי הדפסה עם תוצרים איכותיים ומקצועיים. המחירים שלהם הוגנים ומאחר ולעיתים אנחנו זקוקים להדפסות דחופות, הם יודעים איך למצוא את הפתרון כך שאנחנו נקבל את המענה המהיר ביותר. רויטל שעובדת מולנו, מקבלת את פנינו בחיוך, בשירות אדיב ומסביר פנים ואין ספק שהשירות זה חלק מהקסם של המקום.

רותי שינפלד (צילום: יח''צ)
רותי שינפלד (צילום: יח''צ)

שמעון ורויטל פחימה (צילום: יח''צ)
שמעון ורויטל פחימה (צילום: יח''צ)