1. האהבה של סגול בימי התו הסגול 

ברכות מהלאונג' לסמי וטובה סגול המציינים 50 שנות נישואין. בני הזוג סגול, פילנטרופים התורמים סכומים נכבדים למוסדות רבים במדינת ישראל, החליטו לחגוג את אהבתם עם חמישים זוגות של חברים קרובים. האירוע ייערך באחד מסופי השבוע הקרובים במלון ומרכז האומנויות 'אלמא' שבזיכרון יעקב. במידה והגבלות הקורונה החדשות לא יקלקלו את החגיגה, החברים של בני הזוג סגול ייהנו מכלל מתקני המלון שעבר לאחרונה שיפוץ נרחב בסכום של כעשרה מיליון שקלים, ומתכנית תרבותית עשירה.

סמי וטובה סגול תמונת ארכיון (צילום: עופר שובל)
סמי וטובה סגול תמונת ארכיון (צילום: עופר שובל)

2. אופנתיים בירכא

ברביעי האחרון נפתחה חנות ה'אאוטלט' הראשונה של מותג  H&M בישראל, במתחם SEVEN & BIG FASHION OUTLET  מקבוצת 'צים אורבן לייף' בירכא. החנות שנפתחה מציעה מגוון פריטים שיימכרו בהנחה של עד 70%.

לרגל הפתיחה התקיימה הרמת כוסית מצומצמת, שבה השתתפו עמיחי קילשטיין - מנכ"ל מאץ' ריטייל - זכיינית קבוצת H&M בישראל; יוסי מנשה - מנכ"ל BIG FASHION OUTLET  ירכא; יואב קפלן - משנה למנכ"ל ושותף בחברת 'צים אורבן לייף'; בני חליף - מנהל הנכסים; חי גאליס - מנכ"ל קבוצת BIG , סלמן ונסרי קדמני.

עמיחי קילשטיין, בני חליף וחי גאליס (צילום: ענבל אורלב)
עמיחי קילשטיין, בני חליף וחי גאליס (צילום: ענבל אורלב)

3. רשת סופר-פארם השיקה  מהלך משותף עם עמותת הידידים של המרכז לבריאות הנפש גהה, תחת הכותרת "נפטרים מהסטיגמות על הפרעות נפש". בסניפי הרשת יימכר מוצר סמלי  שנועד להסיר את הסטיגמות וההכנסות ממנו יועברו למרכז הרפואי גהה. המטרה העיקרית של המהלך היא לשנות את השיח על הפרעות נפשיות במטרה להקל על המתמודדים עמן ועל קרוביהם. אחד מכל ארבעה ישראלים סובל מהפרעות נפשיות – הסטיגמה גורמת לסבל נוסף ומונעת לא פעם קבלת טיפול נכון ובזמן. בעידן הנוכחי של הקורונה, שבו רבים איבדו את מקום עבודתם ו/או חשים חרדה מהמצב – הצורך בשינוי השיח בנושא הפרעות נפשיות, שהן מחלות לכל דבר כמו כל מצב רפואי אחר, בוער יותר מתמיד. ניצן לביא, מנכ"ל סופר-פארם, הביע תקווה שהמהלך המשותף יעורר את השיח בנושא ויוביל לשינוי החברתי המיוחל ויסייע להתמודדותם של הסובלים מהפרעה נפשית ובני משפחותיהם.

 4. נפלאות סופהשבוע

יו"ר חברת סודהסטרים  - דניאל בירנבאום, שיתף את חבריו בפייסבוק בסינגל החדש של רעייתו הזמרת בת-אלה - ״בואי בשלום״, שמילותיו לקוחות מתוך הפיוט לשבת ״לכה דודי״. והוסיף: קבלו באהבה שבת של שלום בביצוע של אהובתי, היפה בנשים.

דניאל בירנבאום (צילום: אסף לוי)
דניאל בירנבאום (צילום: אסף לוי)

מנור גינדי חנך את חדר הכושר המקצועי והמושקע שהוקם לטובת דיירי שני מגדלי גינדי TLV. 

מנור גינדי (צילום: פלאש 90)
מנור גינדי (צילום: פלאש 90)

עסק קטן

חגית אליאס מנכ"לית מומנטום, מנוע הצמיחה של מקצועות הרכב בישראל

שם העסק: "הזוללים" , טלפון- 052-6884406

בעל העסק: רותם מרדו

מיקום: קרית טבעון, זייד 1

 מדובר במקום אינטימי, עם שירות אדיב, המגיש שלל מטעמים של אוכל ביתי-משפחתי-מסורתי. ניתן למצוא שם מגוון סלטים טריים ועשירים, סנדוויצ'ים מיוחדים, ועד קובה מעולה וקציצת עיג'ה. 

תמיד כשמגיעים ל"הזוללים" יש אווירה צעירה ושמחה, שירות אדיב וחם, ניתן לארוז כטייק אווי או לשבת במקום. 

חגית אליאס (צילום: אילן ספרא)
חגית אליאס (צילום: אילן ספרא)

רותם מרדו (צילום: יח''צ)
רותם מרדו (צילום: יח''צ)