1. בעלי השליטה ב'ויליפוד' - צבי ויליגר, ציין יומולדת בארוחת בוקר עם חברי הפרלמנט שלו, בביתו בסביון. איחלו מזל טוב: האח והשותף העסקי - יוסי ויליגר, רה״מ לשעבר אהוד אולמרט, מנכ״ל משרד הביטחון  ומפקד חה״א לשעבר אלוף (מיל׳) אמיר אשל, בעלי 'יפאורה' - רוני גת, עו"ד אסף כספי, הפרסומאי דודי שמעוני, אנשי יחסי הציבור צוקי ויגאל גלאי, ואבי בניהו.

יוסי ויליגר וצבי ויליגר (צילום: גיא אסייג)
יוסי ויליגר וצבי ויליגר (צילום: גיא אסייג)

2.מוזיאון תל אביב לאמנות פתח את שעריו בשעות הערב, במיוחד עבור קבוצה מצומצמת של ידידי המוזיאון, שהגיעו לאחר שעות הפעילות על מנת ליהנות מסיור פרטי ואינטימי בתערוכות. את הסיור ליוו מנכ"לית המוזיאון - טניה כהן עוזיאלי, והאוצר הראשי - דורון רבינא. קיבלו את הידידים: שירה יעבץ-אפל – מנהלת אגודת הידידים החדשה של המוזיאון, ושרה בלום – מנהלת אגודת הידידים הצעירים. הידידים ביקרו בתערוכות הדגל הבינלאומיות המוצגות במוזיאון :  "ג'ף קונס, ערך מוחלט - עבודות מאוסף מרי וחוזה מוגרבי", תערוכת היחיד של האמן הדרם האפריקאי ויליאם קנטרידג'; והתערוכה הקבוצתית "אם בלילה חורפי עוברת אורח". רותי דירקטור - האוצרת לאמנות עכשווית במוזיאון, ואוצרות המשנה - שחר מולכו וגלית לנדאו-אפשטיין, חיכו לידידים בגלריות, עם הסברים על העבודות בתערוכה וכן סיפורים מאחורי הקלעים.

הפתיחה המיוחדת של המוזיאון עבור הידידים, נועדה להביע את ההערכה לקהילת התומכים של המוזיאון, ומקובלת במוזיאונים מובילים בעולם. בין הידידים המבקרים: אליטל וג'ייסון אריסון, עברי לידר, יונתן מצ'ניק, גלית פרבר, לירון גולדשטיין, יוני ברעם, שחר ודייב לובצקי ועוד. בשבועות הקרובים יתקיימו אירועים דומים כחלק מההתאמות שעורך המוזיאון לביקורים בו בזמן הקורונה.

ג'ייסון ואליטל אריסון (צילום: שרה בלום)
ג'ייסון ואליטל אריסון (צילום: שרה בלום)

יוני ברעם (צילום: שרה בלום)
יוני ברעם (צילום: שרה בלום)

שחר ודייב לובצקי (צילום: שרה בלום)
שחר ודייב לובצקי (צילום: שרה בלום)

3. איל וולדמן - מייסד חברת 'מלאנוקס' שנמכרה לאחרונה, התגייס לקמפיין להעלאת המודעות לתמיכה בהלומי קרב, שיזמה שותפות מגן ישראל. וולדמן – פעם גולנצ'יק תמיד גולנצ'יק, סיפר במסגרת הקמפיין שעלה לרשת, כי אותו חינכו בגולני שלא משאירים פצועים בשטח, וכי הוא חושב שכל מי שתרם למדינה, היה שם ונפגע, אנחנו צריכים להיות שם כעת בשבילו.

איל וולדמן (צילום: באדיבות מלאנוקס)
איל וולדמן (צילום: באדיבות מלאנוקס)

4. מפיק האירועים אלירן ברדוגו מראשי ועד הפעולה של תעשיית התרבות והאירועים, יזם פרויקט חלוקת סלי מזון לעצמאים אנשי האירועים והבמה, שנפגעו בעקבות הפסקת עבודתם בשל מגפת הקורונה. חברת פלייטיקה תרמה 300 אלף שקלים לטובת העניין וחברי ועד הפעולה של תעשיית התרבות והאירועים התגייסו לטובת חלוקת המזון.

אלירן ברדוגו (צילום: פרטי)
אלירן ברדוגו (צילום: פרטי)

5. בראשון בערב הזמין ח"כ נפתלי בנט את עוקביו בפייסבוק: "אתם מוזמנים לשיחה בלייב עם שלושת חבריי המוכשרים, שיחד הקמנו את חברת 'סאיוטה'. מיכל, ליאור, בן ואני, נספר על שגיאות ולקחים ועוד.

נפתלי בנט (צילום: משה ביטון)
נפתלי בנט (צילום: משה ביטון)

6. לאחר שהחלים ממחלת הקורונה מייסד ונשיא 'איחוד הצלה' - אלי ביר ורעייתו , זכו השבוע לנחת כאשר הפכו לסבא ולסבתא לראשונה, עם היוולדו של נכדם הראשון.

7. במלאות שלושים לפטירתה, נערך טקס מקוון לזכרה של רודה פישר ז"ל, שכיהנה כנשיאת עמותת 'עלה נגב-נחלת ערן' בין השנים 2008-2013. בטקס נחנכה גינה טיפולית על שמה של פישר. השתתפו: בעלה פרופ' סטנלי פישר - לשעבר נגיד בנק ישראל, דידי ואלוף (מיל') דורון אלמוג – מייסד ויו"ר  הכפר השיקומי, והמנכ"ל אבי וורצמן. רודה פישר הקדישה שנים ארוכות מחייה להתנדבות בכפר השיקומי 'עלה נגב-נחלת ערן' וקידמה את זכויותיהם של ילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים על מנת שיחיו חיים מאושרים ושמחים.

 דידי ודורון אלמוג (צילום: יח''צ)
 דידי ודורון אלמוג (צילום: יח''צ)

8. איש העסקים ואיל ההון הבריטי - סר רונלד כהן, והסופרת - יעל טבת-קלגסבלד, נפגשו בעיצומו של יום הקלטות ב- ICast - החברה לתכנים קוליים. קלגסבלד הגיעה למקום להקליט בקולה את ספרה החדש ׳חתן הפרס׳ שייצא לקראת ראש השנה, ופגשה בתא ההקלטות לידה את סר כהן שהגיע למקום להקליט בקולו את ההקדמה לספרו באנגלית Impact.

סר רונלד כהן, יעל טבת-קלגסבלד (צילום: יח''צ)
סר רונלד כהן, יעל טבת-קלגסבלד (צילום: יח''צ)

9.אייל רביד - בעלי רשת 'ויקטורי' ותמיד אוהד של קבוצת הפועל באר-שבע, חגג ברשת את זכייתה של קבוצתו השבוע בגביע המדינה: "וזה אחרי המשבר הכי גדול בעשור האחרון. הבעלים של הקבוצה עוזבת, השחקנים מקוצצים ב 50% משכרם, מאמן חדש, קורונה. אבל יש נשמה, וכשיש נשמה, אין דבר העומד בפני הרצון. יאללללה הפועל באר שבע".

אייל רביד ויקטורי (צילום: אבי רוקח)
אייל רביד ויקטורי (צילום: אבי רוקח)