פרס האמי היוקרתי הבינלאומי על תרומה מכרעת לתעשיית הטלוויזיה והמוזיקה בעולם יוענק לחברת Sound Radix (סאונד רדיקס) הישראלית. החברה פיתחה טכנולוגיה שהצליחה לשפר, ללא הכר, את איכות הסאונד בהקלטות דיאלוגים של שחקנים הנמצאים בתנועה, בעיה שהכבידה על תעשיית הטלוויזיה במשך שנים. התוצאה היא פס קול משופר לסדרות הטלוויזיה שאנו רואים על המסך הקטן בימים אלו. אולפני וורנר, דיסני, סוני וחברות ההפקה הגדולות בעולם משתמשים בפיתוחי החברה; כך גם מפיקי-על בתחום המוזיקה שעובדים עם להקות כמו קולדפליי, U2,  פו פייטרז, בק ועם אמנים בולטים כמו פול מקרטני. במוצרי החברה משתמשים גם מפיקים ישראלים ובהם ג'ורדי (ירדן פלג), אייל קצב, אדם בן אמיתי, תמיר מוסקט, רע מוכיח ועוד. 

מייסדי סאונד רדיקס הם ניר אוורבוך בוגר בית הספר רימון למוזיקה ומפיק מוזיקלי, יאיר חכם ודן רביב יוצאי יחידת 8200. הפרס לחברה יוענק בטקס הרשמי בלוס אנג'לס, שיתקיים בפעם הראשונה בתולדותיו באופן מקוון ב- 30 באוקטובר בשעה 3:00 לפנות בוקר (שעון ישראל). 

רונן על המסלול
נחמה רונן יושבת ראש קבוצת ממן קיבלה אתמול את פניהם של הקברניט סלאח עבדאללה ואת צוות המטוס של חברת התעופה של נסיכות אבו דאבי ״איתיחאד״, שנחת בפעם הראשונה בישראל. הנחיתה ההיסטורית התרחשה בעקבות הסכמי השלום ובהמשך לביקור ראשי קבוצת ממן לפני כחודש באבו דאבי שהוביל לשיתוף הפעולה בין חברת 'ממן' וחברת התעופה 'איתיחאד איירוויז'.

נחמה רונן וסלאח עבדאללה (צילום: סיון פרג')
נחמה רונן וסלאח עבדאללה (צילום: סיון פרג')

אזרד מציג עבר ועתיד
חברת מארוול הנחשבת למובילה עולמית בתעשיית השבבים בתחומי תקשורת, אחסון ומחשוב, ומעסיקה בישראל כ-650 עובדים, ערכה לכבוד פתיחת שנת הלימודים האקדמית, את המפגש המסורתי, לכבודם של 30 מעובדיה הצעירים הממלאים את תפקידם במשרות סטודנט. הפעם, בשל מגבלות הקורונה, המפגש נערך בזום. במהלכו סיפר להם מנכ"ל 'מארוול ישראל' - גיא אזרד, על המסלול המקצועי שלו בחברה, מהרגע שהחל לעבוד בה במשרת סטודנט כמוהם, במהלך לימודיו בטכניון, ועד אשר טיפס עם השנים עד לתפקיד המנכ"ל. אזרד, ענה לשאלותיהם של העובדים הצעירים, ושיתף אותם במספר טיפים אישיים שעזרו לו בקריירה המקצועית.

 גיא אזרד (צילום: שלומי יוסף)
 גיא אזרד (צילום: שלומי יוסף)

 המצטיינים לדובאי
בחודש מאי האחרון, היתה אמורה לטוס נבחרת של כ-100 סוכני ביטוח מצטיינים של חברת שלמה ביטוח מקבוצת שלמה, לטיול לחופי מאוריציוס. בעקבות הסכמי השלום עם איחוד האמירויות טובי שמלצר, מבעלי שלמה ביטוח שינה כיוון והכריז כי הסוכנים המצטיינים  יצאו לטיול בדובאי שיכלול פינוקים ואטרקציות וגם יום  עיון עם בכירי ענף הביטוח באיחוד האמירויות.

טובי שמלצר  (צילום: עזרא לוי)
טובי שמלצר  (צילום: עזרא לוי)

 ג'ודי מחלקת בחום
ג’ודי ניר-מוזס ארזה וחילקה חבילות ביגוד ומזון שנתרמו לילדי עמותת חו"ם, מרווית משעלי מאופנת הילדים 'נדנד' ומהיזם אלעד בורנשטיין. מנשה כהן מנכ"ל העמותה ואיימי קורמן ברכו על היוזמה החשובה במיוחד בזמן משבר הקורונה.

רווית משעלי, אלעד בורנשטיין וג'ודי ניר מוזס (צילום: אביב חופי)
רווית משעלי, אלעד בורנשטיין וג'ודי ניר מוזס (צילום: אביב חופי)

המשאב האנושי | אילנה פחימא סמנכ"לית בכירה למשאבי אנוש גלובלי ב-ICL

אילנה פחימא (צילום: נטלי כהן קדוש)
אילנה פחימא (צילום: נטלי כהן קדוש)

"מפעלי החברה בישראל וברחבי העולם נחשבים למפעלים חיוניים ועל כן מרבית העובדים שלנו ממשיכים לשרת את לקוחותינו תוך הקפדה על ההנחיות המשתנות. כחברה בינלאומית אנו מורגלים במתודות העבודה מרחוק, אותם יישמנו במהירות עבור אלו שנאלצים לעבוד מהבית, עיקרם עובדי המטה.

לנוכח הריחוק הפיזי, מתחזק הצורך לתקשורת ומידע, לכן הטמענו שגרה של תקשורת יזומה והגברנו את תדירות סקרי העובדים המאפשרים לנו לספק פתרונות כגון פלטפורמה פנימית ללמידה וירטואלית ותכניות רווחה מותאמות לעובדים ולמשפחות. החברה מקיימת בשגרה קשר חזק עם הקהילות סביבה. לפרוייקטים שאנו מפעילים לאורך השנה, הצטרפו מיזמים התומכים בצרכים החדשים של הקהילות המקיפות אותנו. משבר הקורונה מציב אתגרים יומיומיים אך גם הזדמנות להקשיב, לשפר, ליזום וחשוב לא פחות – להיות ערבים זה לזה".

שיח אחדות |  רז קלמנוביץ', מנהל שייווק קפה, מים ופפסיקו בטמפו

רז קלמנוביץ (צילום: אמיר מנחם)
רז קלמנוביץ (צילום: אמיר מנחם)

"בספרו האחרון, מסביר סת' גודין, שמשווק טוב אינו מסתובב עם מפתח ומחפש מנעול, אלא מחפש מנעול ומייצר עבורו את המפתח הנכון. אז מנעול כבר יש לנו - עם חצוי בו כל צד משכנע רק את עצמו. המפתח השיווקי לאחדות יכלול – אותנטיות, התמדה ופשטות. 

·       פיתרון אמיתי ולא סלוגן – הצרכן (והמפגין) הישראלי מריח זיוף מקילומטר. 

·       מהלך ארוך טווח - לא חיבוק מתוקשר ליומיים, אלא מהלך מתמשך שמשנה תודעה. 

·       תקשור נבון - איתור הפלטפורמה הנכונה למסר, לצד חזרה עליו. 

כשהאמון במערכות השלטון, המשפט והחוק מתרסק, "הפרזנטור"  לא יגיע משם, אלא מאיתנו. שינוי גישה, שיח ביקורתי אבל מכבד ברשתות החברתיות וברחוב יהיה צעד ראשון ומבורך".