נפלאות סופהשבוע

>הסטודנטים של המרכז האקדמי פרס פתחו שנה באירוע זום עם המנטליסט ליאור סושרד והסטנדאפיסט אדיר מילר. 

>הזמר אביב גפן הופיע בלייב, באופן מקוון, לעובדי WIX.

השיר של פטרבורג
סמסו מזל טוב לאיש העסקים  משה פטרבורג, שחגג בחמישי האחרון את יום הולדתו, במסיבה אינטימית ביתית, על פי כללי התו הסגול. מי שהוזמן להופיע בפני החברים ובני המשפחה שהיו באירוע היה הזמר אליעד נחום שאלתר קטע 'ראפ' מיוחד לערב, עם חתנו של פטרבורג - גיל ססובר. 

משה פטרבורג (צילום: רפי דלויה)
משה פטרבורג (צילום: רפי דלויה)

2.  אגרו טק פותחים

חברי הנהלת שותפות המחקר והפיתוח  'סמארט אגרו', הוזמנו בשבוע שעבר לפתוח את המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב וזאת לרגל רישומה למסחר בבורסה המקומית. השותפות שגייסה לאחרונה כ-26 מיליון שקל, עוסקת בתחום האגרו-טק והשקעתה הראשונה הייתה בחברת 'קאנבריד', העוסקת בעריכה גנטית משופרת של זרעים, המבוססת על טכנולוגית CRISPEL.

את 'סמארט-אגרו' מוביל צוות ניהולי הכולל את היו"ר - ארז מלצר, המנכ"ל עמרי רוטמן וסמנכ"לית הכספים והפיתוח העסקי - רו"ח לימור סטולר. רוטמן סיפר כי ישראל, כמעצמת הייטק, זוכה להערכה מיוחדת בתחום האגרוטק. פיתוחים ישראליים החל מעגבניות השרי ועד לטפטפות, הקנו לטכנולוגיות הישראליות מקום של כבוד בעולם החקלאות החדשנית והמתקדמת. נפגשו במעמד: חני שטרית-בך - סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית, בבורסה; מאיר יהודה - מנהל מדור שותפויות ביחידת ההנפקות בבורסה.

מאיר יהודה, לימור סטולר, עמרי רוטמן וחני שטרית-בך (צילום: ישראל הדרי)
מאיר יהודה, לימור סטולר, עמרי רוטמן וחני שטרית-בך (צילום: ישראל הדרי)

מטריות ומישורים
חברי דירקטוריון חברת 'מישורים' לא נרתעו מהגשמים שפקדו את ארצנו בשבוע שעבר, ויצאו לסייר בנכסים השונים שברשות החברה וביניהם בנין פורטאון שער הנמל בחיפה. הובילו את הסיור: היו"ר אמיר תמרי ומנכ"ל החברה - דניאל לבנט, שדאג למטריות ממותגות. סיירו: גיורא ענבר, אורנה הוזמן-בכור, אורלי גרטי רות דהן ועמית מוכתר.

גיורא ענבר, אמיר תמרי ואורנה הוזמן-בכור (צילום: מישורים)
גיורא ענבר, אמיר תמרי ואורנה הוזמן-בכור (צילום: מישורים)

ארז לאזורים
נגה ארז, זמרת האינדי הישראלית העולה, הייתה אמורה להיות כעת בסיבוב הופעות ראשון בארה"ב ולצבור קהל מעריצים בינלאומי. באין סיבוב, הופעות, או ארה"ב כפי שהייתה, ארז קיבלה הצעה לכתוב שיר נושא ולהוביל קמפיין, שיושק בקרוב, לפרויקט נדל"ן בשימושים מעורבים, שמקימה חברת הנדל"ן אזורים ומגדל ביטוח.  הפרויקט יוקם על הקרקע שעליה עמד מפעל השוקולד המיתולוגי של 'עלית', בכניסה לרמת גן, ובצמוד למתחם הבורסה. ארז התייצבה במקום לצלם סרטון פרסומת לקמפיין, שילווה בשיר שכתבה יחד עם אורי רוסו, שנושא את שם הפרויקט:  EXCHANGE.

נגה ארז (צילום: FOM SAIMON)
נגה ארז (צילום: FOM SAIMON)

המשאב האנושי | דר' שלי גורדון, סגן נשיא למשאבי אנוש באלביט מערכות

שלי גורדון (צילום: אלביט מערכות)
שלי גורדון (צילום: אלביט מערכות)

"החודשים האחרונים ערבלו את סדרי העדיפויות של כולנו. כדי לספק לעובדים שלנו ביטחון, יציבות ורציפות עסקית - ערכנו התאמות בכל הזירות, כשבראש ובראשונה, הדאגה לבריאותם. עם תחילת המשבר, יצרנו קפסולות ומשמרות במפעלים ובמשרדים, עברנו למודלים היברידיים של עבודה מרחוק והתאמנו את תהליכי העבודה מול הלקוחות.

בעת הנוכחית, אנו נדרשים לרקום פתרונות מהירים ומיידיים למגוון אתגרים, תוך כדי גיבוש מבט הוליסטי, אסטרטגי ופורץ דרך לטווח הרחוק: פיתחנו תפיסה אסטרטגית לבניית חוסן אישי וארגוני, הידקנו את אופני התקשורת והדיאלוג בינינו, חיזקנו את עולמות ה- Well being סביב העובד ומשפחתו והתמקדנו באקו סיסטם חברתי ובהתגייסות לטובת הקהילה העוטפת אותנו. הקורונה מאתגרת אותנו לבחון  את המוכר ולמנף הזדמנות להאצת שינויים  כהקמת פורום מובילים דיגיטלי גלובאלי וחוצה יבשות ויצירת תוכניות למידה ופיתוח מנהלים מקוונות.

אני מאמינה שהמגמות הנוכחיות ישתלבו במגמות הגלובליות  להאצת מיזוגים ורכישות, פיתוח המרחבים הווירטואליים, בניית מודלי העסקה גמישים, קריירות מגוונות והתמקדות במיומנויות אישיות חוצות דיסציפלינות. נמשיך להשקיע בבניית תפיסת מנהיגות עדכנית, לצד מיומנויות ויכולות שיכינו את העובדים, שהם הנכס החשוב ביותר שלנו, לעולם החדש המתהווה. 

שיח של אחדות | אניה בלקין, מנהלת שיווק דיגיטלי, חברת נתיבי הקמה

אניה בלקין (צילום: אילן ספרא)
אניה בלקין (צילום: אילן ספרא)

"בזמנים של משבר, בטח ובטח כשזה נוגע בכל אחד מאיתנו, הנכון לעשות הוא דווקא לחפש את נקודת האור החיובית שתוביל אותנו לאחדות. אולי דווקא הפעם זו הזדמנות בשביל כולנו לעצור רגע, להסתכל סביבנו ולהבין ששיתופי פעולה פנימיים יכולים להוות מקפצה עבור כולנו. 

נקודת ההנחה בעולם השיווק היא שקיים הצורך, בכל פעם מחדש, להתאים את עצמנו לשוק על ידי בדיקת הזדמנויות. כבר זמן רב הביטוי 'טרנספורמציה דיגיטלית' תופס כותרות וארגונים קטנים כגדולים עושים צעד אחר צעד כדי להפוך להיות יותר "דיגיטליים". עם זאת לא כולם הגיעו מוכנים ל'עת קורונה' והתבקשו 'לחשב מסלול מחדש'. אולי דווקא בזמנים אלו, כאשר השנה האזרחית עומדת בפתח, נחשוב איך לשלב כוחות יחד, עסקים גדולים וקטנים, ולרוץ קדימה אל עבר מהלכים שעדיין לא הייתה לנו הזדמנות לגעת בהם. מדובר כאן באפשרות לצמיחה ישראלית תוך חשיבה על שילוב כוחות ושיתופי פעולה עסקיים, עם דגש על מקוריות וחשיבה חיובית".