ענקית הטכנולוגיה 'נייס', נערכת לקראת כנס הלקוחות השנתי שלה Interactions שיתקיים השנה באופן מקוון, בימים 25-26 במאי. הכנס שנחשב לאחד הגדולים בעולם בתעשיית שירות הלקוחות, כבר הפך למסורת, בין היתר בזכות דוברים מהשורה הראשונה שלוקחים בו חלק מדי שנה. ברק עילם, מנכ"ל נייס, חשף בסוף השבוע שבכנס השנה ישתתף שחקן הפוטבול האגדי, טום בריידי, הקווטרבאק המעוטר ביותר בתולדות ה-NFL, ומי שנחשב בעיני רבים גם לטוב ביותר בתולדות הליגה. עוד ייקחו חלק: בכירים מהחברות 'וולס פארגו', 'טי מובייל', 'ורייזון' ועוד. הקומיקאי ג'יימס  קורדן, מנחה, תוכנית הטלוויזיה לייט נייט שואו ברשת CBS, ינחה את האירוע שבו צפויים להשתתף כ- 20,000 איש.

בשנים קודמות אירחה נייס בכנסיה דוברים מרכזיים כמו השחקן האמריקאי מת'יו מקונוהי, כוהנת הלייף סטייל מרת'ה סטיוארט, השחקן והיזם אשטון קוצ'ר, והשף גורדון רמזי.

נייס היא אחת מהחברות הישראליות המצליחות בעולם. היא מספקת פתרונות תוכנה מבוססי בינה מלאכותית בענן לניהול קשרי לקוחות ומניעת הונאות פיננסיות בענן. החברה  נסחרת בשווי של כ- 15 מיליארד דולר ומעסיקה כ- 7,000 עובדים ברחבי העולם. הפתרונות של נייס נמצאים בשימוש של יותר מ-25,000 ארגונים, בלמעלה מ-150 מדינות, בהם כ- 85% מהחברות המדורגות ב-Fortune 100' .

טום בריידי, ניו אינגלנד פטריוטס  (צילום: AFP)
טום בריידי, ניו אינגלנד פטריוטס (צילום: AFP)

ברונפמן חוגג 20 
ענקית הריהוט השוודית 'איקאה' חוגגת החודש 20 שנים של פעילות בישראל. לרגל החגיגות, כל עובדי החברה  קיבלו מארז מיוחד, שהורכב בשיתוף עם הקונדיטורית אור שפיץ. המארז כלל מתכון לעוגה, מרכיבים ואפילו הוראות הרכבה. בין מקבלי המארז הממותג כולו איקאה: מתיו ברונפמן, מבעלי איקאה בישראל, השוהה בימים אלו בארץ. 

מתיו ברונפמן  (צילום: פרטי)
מתיו ברונפמן  (צילום: פרטי)

הג'וקרים של פרל

המיליארדר ישראל פרל חגג בשישי בערב, יום הולדת לרעייתו ציפי, במסיבה מושקעת במיוחד. לשם כך נשכר אולם בגני התערוכה בתל-אביב שעוצב בקפידה, וכלל מייצגים של קלפים ענקיים מעוטרים בדמויות בהן: פרידה קאלו, סופרמן, צ'רלי צ'פלין ועוד, והכל ממותג בראשי התיבות של כלת השמחה ZP. בין פלטות המזון העשירות עשה שמח לאורחים הזמר אביהו פנחסוב. הגיעו לחגוג עם הזוג פרל: גיל שוויד ומיטל דנינו, עופר ורווית נמרודי, איל וולדמן וז'אן בן אהרון, נוני ועמוס מלכא, אורלי שרם, עידן וולס ושירי קריספין ועוד ועוד. 

ישראל וציפי פרל (צילום: אביב חופי)
ישראל וציפי פרל (צילום: אביב חופי)

משפחות מאושרות במוזיאון

במוזיאון נחום גוטמן לאמנות בתל-אביב נתפחה בחמישי תערוכה חדשה תחת הכותרת: "כל המשפחות המאושרות". במסגרת התערוכה נחשפים צילומים נדירים  של אנשי ציבור וכוכבי תרבות שצולמו בשנות ה- 70 וה- 80 של המאה ה- 20 בבתיהם. בין היתר מוצגים צילומים של משפחת נשיא המדינה חיים הרצוג, הרמטכ"ל מוטה גור, הסופר והבמאי אפרים קישון, ושחקנית התיאטרון חנה רובינא. 

 בנוסף, נחשף לראשונה באירוע, ציור של משפחת אצולה צרפתית, יצירה של דוד ניפו:  אשר עמל בשלוש השנים האחרונות על דיוקן של משפחת הנסיך פייר ד'ארנברג. ד'ארנברג הוא בנם של נסיך צרפתי ושל יורשת אמריקנית - חברת חוג הסילון הבינלאומי של שנות ה-70 של המאה ה-20. מעמדו החברתי בצרפת כה נכבד, עד כי נישואי פייר לרעייתו סילוויה בשנת 1997, נחגגו באירוע בן שלושה ימים, שהתפרש על פני שלושה אתרים שונים. 

חברו הקרוב של ד'ארנברג , איש העסקים רוני פורר, קרא ברכה בשם הנסיך, שהיה אמור להגיע לישראל ולראות את היצירה בפעם הראשונה. אירחו את הבאים: ציפי לנדאו – יו"רית הועד המנהל של המוזיאון, ואוצרת התערוכה מוניקה לביא שהיא גם מנכ"לית המוזיאון. הגיעו להציץ במשפחות המאושרות: יצחק (בוז'י) הרצוג ורעייתו מיכל, רננה קישון – בתו של אפרים קישון, יגאל לנדאו, אלקס ואסתי הרטמן, דוד  ומיכל פורר, אבי ואירמה מיכאלי, עו"ד נחום פיינברג, סמדר נימרודי, אורית אפרתי, ורד אילני, חמי גוטמן ורעייתו רותי, ועוד.

מוניקה לביא (צילום: אסף לב)
מוניקה לביא (צילום: אסף לב)

בוז'י הרצוג, ציפי לנדאו ומיכל הרצוג (צילום: אסף לב)
בוז'י הרצוג, ציפי לנדאו ומיכל הרצוג (צילום: אסף לב)

אסתי ואלקס הרטמן (צילום: אסף לב)
אסתי ואלקס הרטמן (צילום: אסף לב)

רוני פורר (צילום: אסף לב)
רוני פורר (צילום: אסף לב)

גבורות לזוגלובק
לרגל חגיגות יום הולדתו ה-80 של עמי זוגלובק, מבעלי מפעל הבשר זוגלובק, הוכנה לחתן השמחה הפתעה עליה ניצחה רעייתו צביה. עמי, אשר הגיע למפעל כמדי יום, בחמישים השנים האחרונות, הופתע לגלות במקום את חבריו למחזור הראשון של בית הספר לקציני ים, ואת בניו אלי ודני. כולם איחלו לו מזל טוב ומתנות יום ההולדת נתרמו  לעמותת "גדולים במדים", המאפשרת לצעירים עם מוגבלויות להשתלב בצה"ל ובכך להביא לשילובם בחברה הישראלית. משפחת זוגלובק, תורמת רבות לצה"ל לאורך השנים, החל מחיילים בודדים, אימוץ של יחידות בצה"ל, שיתופי פעולה עם משרד הבטחון ועוד.

דני, צביה, עמי ואלי זוגלובק  (צילום: רובי נוי)
דני, צביה, עמי ואלי זוגלובק  (צילום: רובי נוי)

נפלאות סופהשבוע 

>בחברת צ'קפויינט של גיל שוויד, אירחו בזום, להרצאה, את הכדורגלן ערן זהבי. שוויד עצמו ובנו חלקו מסך והאזינו. 

>השף יובל בן נריה, נרתם להעלאת המודעות לשמירה על כדור הארץ והפך את הדיינר היפני שלו מיאזאקי לירוק במיוחד. לכבוד יום כדור הארץ השף בנה תפריט שמבוסס כולו על ירקות מתוצרת מקומית, כאשר בכל המנות שולב ירק-העל - המנקאי, שגדל גם הוא בישראל בעוטף עזה ומכיל b12 – ויטמין.  עוד החליט השף כי עשרה אחוזים מרווחי התפריט הירוק יועברו לעמותת 'צלול' למען הגנת הים, האדם והסביבה. רון סלפטר, בעלים ומנכ"ל אגרו פוד-טק 'הינומן' (שמגדלת את המנקאי) ומאיה יעקבס, מנכ"לית עמותת צלול  הגיעו לטעום ולהודות על העלאת המודעות. 

רון סלפטר ויובל בן נריה (צילום: הינומן)
רון סלפטר ויובל בן נריה (צילום: הינומן)