חברת סייברארק (CyberArk) הישראלית, חנכה את מרכז הפיתוח החדש שלה בפארק ההייטק 'גב-ים נגב' בבאר שבע, סמוך לקמפוס התקשוב החדש של צה"ל ולאוניברסיטת בן גוריון. התרגשו באירוע: ראש העיר באר שבע רוביק דנילוביץ' שהגדיר את האירוע כהיסטורי לנוכח הצטרפותה של חברה מרכזית כמו סייברארק אשר יש ביכולתה לתרום משמעותית לביסוסה של באר שבע כבירת הסייבר של ישראל; מנכ"ל ויו"ר סייברארק אודי מוקדי, מנכ"ל גב-ים  אבי יעקובוביץ', מנהל סייברארק ישראל וסמנכ"ל מוצרים גלובלי חן ביתן, מנכ"ל פארק ההייטק 'גב ים נגב' רועי צוובנר, נשיא אוניברסיטת בן גוריון פרופ' דניאל חיימוביץ', ראש מערך הסייבר הלאומי יגאל אונא, מנכ"לית העיריה אבישג אבטובי ועוד. בפארק פועלים כבר כיום גם קריית הסייבר של ישראל, מרכז ה-CERT של מערך הסייבר הלאומי, ויותר מ-70 מרכזי פיתוח וסטארטאפים.

התואר החדש של טייב
נשיא אוניברסיטת בר-אילן וחברי ועדת התואר של האוניברסיטה, העניקו תואר דוקטור לשם כבוד לאיש העסקים והפילנטרופ חיים טייב. התואר הוענק לטייב בהוקרה על פעילותו הפילנתרופית למען אוכלוסיות מוחלשות באפריקה, עבור מיזמיו לחיזוק תשתיות הבריאות, החברה והכלכלה באנגולה לאורך שלושה עשורים, וכהוקרה על ייסוד הקונגרס הישראלי ליהדות ודמוקרטיה, שמהווה בית לכל קבוצות החברה הישראלית ומהווה פלטפורמה  להשגת הסכמות. בנוסף לטייב שהגיע לטקס מלווה ברעייתו איריס, קיבלו את תואר הדוקטור שורת אישים נוספים ובהם: ד"ר טל זקס בשם חברת מודרנה שפיתחה חיסון לקורונה; הזמר והיוצר עידן רייכל, הרב דוד סתו שקיבל את התואר בשם ארגון "צהר"; נשיאת בית המשפט העליון הבריטי לשעבר הברונית הייל מריצ'מונד; זוכה פרס נובל לכימיה סטנלי ויטנגהאם, המפיק היהודי-שוויצרי ארתור כהן, וראש המוסד היוצא יוסי כהן.

איריס וחיים טייב (צילום: שלומי אמסלם)
איריס וחיים טייב (צילום: שלומי אמסלם)

מלכת היופי של יס
לאחר מעל לשנה ללא אירועים בשל מגפת הקורונה, אירחו בראשון בערב ראשי חברת yes אירוע השקה למלודרמה היומית החדשה - "מלכת היופי של ירושלים". הסדרה, המבוססת על רב המכר של שרית ישי-לוי, היא הפקה תקופתית חסרת תקדים ורחבת יריעה, המביאה אל המסך את סיפורם של שלושה דורות במשפחת ארמוזה, משפחה ספניולית – ירושלמית שורשית, בתקופה שבין תחילת שנות ה-20 עד שנות ה-40 של המאה הקודמת. התקרובת שהוגשה לאורחים באירוע ההשקה, התכתבה היטב עם תוכן הסדרה, הובאה במיוחד משוק מחנה יהודה בבירה והייתה על טהרת המטבח הירושלמי- ספניולי. לאירוע הגיעו: גיל שרון, יו"ר yes, פלאפון ובזק בינלאומי; רן גוראון, מנכ"ל yes, פלאפון ובזק בינלאומי; דוד פורר מבעלי השליטה בחברת בזק ורעייתו מיכל; משה אדרי , קאסט שחקני הסדרה ובכירים בתעשיית הטלוויזיה. 

מיכל ודוד פורר ורן גוראון (צילום: רפי דלויה)
מיכל ודוד פורר ורן גוראון (צילום: רפי דלויה)

אנג'ל בחווה 
איש העסקים והפילנטרופ אודי אנג'ל המכהן כנשיא 'וראייטי ישראל' ביקר השבוע ב"חווה של דני" המציעה רכיבה טיפולית ושיתף מהשטח: "היום צרפנו את החווה של דני להיות חלק מהפעילות של וראייטי למען ילדים בעלי צרכים מיוחדים. מאות מטופלים קיימים ועוד רבים שיצטרפו אליהם, זוכים בחווה לטיפול ויחס מדני בעל לב הזהב וצוות המטפלים שלצידו. הכל התחיל בקשר שנוצר ביני ובין דני בזמן הקורונה כשהחווה הייתה כמו הרבה מקומות בארצנו בקשיים רבים, ואז, מפגש שלנו, חיבוק שכבר אמר הכל, והיום אנחנו בוראייטי חלק מ״החווה של דני״. תודה לאורי סלונים, למתנדבים שלנו, ולכל צוות וראייטי שעושים עבודת קודש 365 יום בשנה".

אודי אנג'ל (צילום: יחצ)
אודי אנג'ל (צילום: יחצ)

ויצמן על הגג של בובו
איש העסקים ניר ויצמן, בעל השליטה ברשת מלונות בראון, חגג את יום הולדתו ה- 42 במסיבה רבת משתתפים במסעדת ״מלי מלו״ על הגג של הוטל בובו. ויצמן, ורעייתו מיכל הקטנה, אירחו את החברים שהגיעו לברך בהם: לאון אביגד, רמי לוי, רוני מאנה, ניקול ראידמן, רני והילה רהב, טום אביב, לאה שנירר, אירה דולפין ועוד.

מיכל הקטנה, ניר ויצמן (צילום: ארן חן צלמים)
מיכל הקטנה, ניר ויצמן (צילום: ארן חן צלמים)

רוני מאנה (צילום: ארן חן צלמים)
רוני מאנה (צילום: ארן חן צלמים)

רמי לוי  (צילום: ארן חן צלמים)
רמי לוי  (צילום: ארן חן צלמים)

רגב חוגגת בטורא
הזמנים הפוליטיים המאתגרים, ומה שנראה כסופה של הממשלה הנוכחית, לא העיבו על חגיגת יום ההולדת של שרת התחבורה מירי רגב. רגב חגגה במרכז המבקרים של יקב טורא בישוב רחלים. את פניה של השרה קיבלו  יוסי דגן, ראש המועצה המקומית, ו-ורד בן סעדון הבעלים של יקב טורא.

יוסי דגן, מירי רגב וורד בן סעדון (צילום: יעקב נתניהו)
יוסי דגן, מירי רגב וורד בן סעדון (צילום: יעקב נתניהו)