הרכב הירוק כל ימות השנה

אם במקרה ראיתם ברחבי תל אביב למבורגיני דנדשה בצבע ירוק זוהר, הלאונג' כאן כדי לספר לכם שמדובר ברכב החדש שהזמין לעצמו איש העסקים עמוס לוזון. הרכב יעמוד בחניה עם שורת רכבי יוקרה שכבר רכש לוזון בעבר: ובכלל זה שני פרארי, פורשה, ובנטלי. 

הלמבורגיני של עמוס לוזון (צילום: פרטי)
הלמבורגיני של עמוס לוזון (צילום: פרטי)

מטבע הוקרה 

רופאי אסותא במרכזיה הרפואיים ברחבי הארץ, הופתעו לגלות בשלישי בבוקר את יו"ר אסותא שוקי שמר ומנכ"ל אסותא, גידי לשץ מקבלים את פניהם עם מחווה, לציון יום הרופא החל מידי שנה ב-11 בינואר. השניים חילקו לצוותים הרפואיים שי – מעמד בו מטבע חמישה שקלים מיוחד ועליו הטבעה המוקירה את עבודת הצוותים הרפואיים,  אשר הונפק על ידי בנק ישראל.

גידי לשץ ושוקי שמר (צילום: נאוה טרסי)
גידי לשץ ושוקי שמר (צילום: נאוה טרסי)

טכנולוגיות המים הדרימו לבאר שבע

השבוע נערך בעיר באר שבע, אירוע "INWATER" לדיון ומציאת פתרונות טכנולוגיים לאתגרים בתחום המים. האירוע נערך ביוזמת החממה הטכנולוגית ומרכז החדשנות הדרומי  – InNegev , בשיתוף פעולה עם קרן ההשקעות Grove Ventures וקהילת המים WaterEdge.IL.

במסגרת האירוע התאגדו חברות מהתעשייה הישראלית במטרה למצוא פתרונות טכנולוגיים לבעיות ולאתגרים בתחום המים – ובכלל זה שפכים, מזון, אספקה, השקיה ועוד. באירוע הסיום של התחרות, הציגו המיזמים את פתרונותיהם מול וועדת השיפוט בראשות בכירים מהחברות השותפות. המיזם הזוכה היה "Claro" - מערכת השבחת מים לתעשייה ושדרוג מערכות קיימות.  בנוסף, זכו אנשי "claro" בטיסה והשתתפות ב- Dubai Expo. נכחו: ניקול הוד-סטרו, מנכ"לית קרן מיראג' ישראל, צביאל גל מנכ"ל Claro ,עמית דת, שותף במשרד עורכי הדין פישר-בכר, וארנון קולמבוס מנכ"ל חממת 'אינגב'.

ניקול הוד סטרו, צביאל גל, עמית דת וארנון קולמבוס (צילום: עידן אסלן)
ניקול הוד סטרו, צביאל גל, עמית דת וארנון קולמבוס (צילום: עידן אסלן)

סימנוביץ' בראש חוצות

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי Stendhal פריז, המשווק באופן בלעדי ברשת חנויות הביוטי אפריל, יעלה בשבוע הקרוב בקמפיין טלוויזיה, דיגיטל ושילוט חוצות, בכיכובה של הדוגמנית קורל סימנוביץ'. 

הקמפיין החדש מגיע בהמשך לשיתוף הפעולה המוצלח בין רשת אפריל לסימנוביץ', המשמשת כפרזנטורית של המותג  בשלוש השנים האחרונות, ותמשיך ללוות אותו גם בשנה הקרובה. 

הבחירה בסימנוביץ' הייתה טבעית למותג הצרפתי היות שהדוגמנית אהודה מאוד בקרב קהל אירופי, היא מתגוררת כיום בספרד, ונשואה לכדורגלן קבוצת ברצלונה, סרג'י רוברטו.

קורל סימנוביץ' (צילום: עידו לביא)
קורל סימנוביץ' (צילום: עידו לביא)

מנגישים למאזינים

המרכז הרפואי שמיר ('אסף הרופא') התחדש בפודקאסט "זמן בריאות". מדובר בפודקאסט, שינסה לעשות סדר ולהנגיש למאזינים את כל המתרחש במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא).

לכבוד הפרק הראשון והחגיגי, ישבה על כיסא המרואיינת מנהלת המרכז הרפואי, ד"ר אסנת לבציון-קורח, ששיתפה לא רק בנעשה במרכז הרפואי אלא גם בחזון שלה לניהול, בדעתה שילוב נשים בתפקידי ניהול, כיצד התמודדה עם שלושה שרי בריאות שונים בקדנציה אחת ואיך מנהלים את המרכז הרפואי הרביעי בגודלו במערכת הממשלתית, עם בעיות תקציב ותחת מגיפה עולמית.

דבור משיק

ד"ר זיאד דבור, בעלי חברת 'מעבדות ד"ר דבור', השיק מרכז מבקרים המעניק מפגש עם המסורת הדרוזית לטיפוח היופי וצמחי מרפא. מעבדות ד"ר דבור ומרכז המבקרים נמצאים בבית ג'אן, בלב שמורת הטבע הר מירון. הקמת המעבדות ומרכז המבקרים הם פרי ניסיונו המקצועי של ד"ר דבור, וחזונו להעסיק נשים שלא הזדמן להן ללמוד או לעבוד. במסגרת הביקור מוצעות הרצאות, סדנה להכנת תחליב גוף, סיור בגינה הבוטנית של החברה המונה כ -70 סוגים של צמחי מרפא גליליים, כולל הסבר על יישום סיפורי הסבתות, מפגש עם סיפור אישי של אחת הנשים העובדות במעבדות ד"ר דבור על העצמה נשית במגזר הדרוזי, וארוחת בוקר דרוזית אותנטית.

זיאד דבור (צילום: באדיבות ד''ר דבור)
זיאד דבור (צילום: באדיבות ד''ר דבור)

כיאל פותח עתיד

בירם כיאל, שחקן קבוצת בני-סכנין ונבחרת ישראל בכדורגל, הגיע לפגוש את ילדי עמותת 'פותחים עתיד' בעכו, חברת בת של הסוכנות היהודית, הפועלת למען ילדים במצבי סיכון ב-36 יישובים בפריפריה.

הפניה לכיאל הגיעה מהעמותה לאחר שאחד הילדים, שמעריץ אותו, ביקש לפגוש אותו  והיה זקוק לחיזוק ולהעצמה. כיאל נעתר בשמחה להזמנה, ושיתף את ילדי העמותה  בסיפורו האישי בתור ילד, איך הגיע לכדורגל, וכמה חשוב להאמין בעצמך ולשאוף לממש ולהגשים את חלומותיך. 

בירם כיאל (צילום: סוזנאק סקאר)
בירם כיאל (צילום: סוזנאק סקאר)