הקומיקאי היהודי-אמריקני אלכס אדלמן שמופיע בימים אלו בעיר ניו יורק עם המופע עטור השבחים "JUST FOR U",  זכה בסוף השבוע להפתעה משמחת במיוחד. הקומיקאי, השחקן, המפיק והבמאי ג'רי סיינפלד, הגיע עם רעייתו ג'סיקה סיינפלד, לצפות במופע של אדלמן הצעיר. השניים הצטלמו ביחד ואדלמן העלה לרשת את התמונה עם הכיתוב "זה כמו שמייקל ג'ורדן הגיע לצפות במשחק הכדורסל שלי". הוא הודה לבני הזוג סיינפלד על הרגע המשמעותי והלא יאמן עבורו. 

המופע עצמו לוקח  את הקהל דרך אנקדוטות מצחיקות מחייו של אלכס אדלמן, אחיו האולימפי איי.ג'יי, עונת חגים לא שגרתית, וגורילה שיכולה לדבר בשפת סימנים - אבל במרכז המופע מובא סיפור יוצא דופן ורלוונטי. לאחר שרשרת של התעללות אנטישמית מופנית כלפי אדלמן ברשת, הוא מחליט להשתתף בחשאי בכינוס של לאומנים לבנים בניו יורק, ונפגש פנים אל פנים עם האנשים שמאחורי המקלדת.

View this post on Instagram

A post shared by Alex Edelman (@alexedelman)

אריסון משיק קריירה מוזיקלית

דניאל אריסון דורסמן בנם של אשת העסקים שרי אריסון ומיקי דורסמן הוציא בראשית השבוע קליפ ראשון ואיתו הכריז על הקריירה המוזיקלית החדשה שלו. המוזיקאי הצעיר שיתף כי לאחר כמה שנים של ניסיון להשתלב בעסקים המשפחתיים, הגיע למסקנה שהלב שלו נמצא במקום אחר- שתשוקה שלו נמצאת באומנות – במוזיקה. הקליפ הראשון מתאר את סיפורו במעבר שלו מעולם העסקים אל עולם האומנות. אריסון ג'וניור הוא אזרח ישראלי- אמריקאי ואנגלית היא שפת האם שלו, על כן כתב את השירים באנגלית.

דניאל אריסון (צילום: דויד סטרז'מייסטר)
דניאל אריסון (צילום: דויד סטרז'מייסטר)

תכשיטי המלכים באונליין

אבנר צופיוף, המייסד והבעלים של חברת המכירות הפומביות צופי'ס 1818, המתמחה ביהלומים, תכשיטים ואבני חן, ארח בשישי האחרון אירוע בראנץ', במלון דן שבתל אביב, לרגל מכירה פומבית ייחודית,  הנערכת מטעמו ב'אונליין'. התכשיטים והפריטים שהוצגו במכירה המיוחדת נאספו מבתי מלוכה, בתי אצולה, מאוספים פרטיים, ומעיזבונות ברחבי העולם. בין באי הבראנץ' נצפו: עדן ברטל יו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, טליה נאמן, אלמנתו של אייבי נאמן, יוסי דהן בעלי ומנכ"ל קבוצת אלדן להשכרת רכב, יונה ברטל, יצחק אלדן – יו"ר מועדון השגרירים, נועם בורשטיין מנכ"ל רולקס ועוד.

עדן ברטל, אבנר צופיוף ויוסי כהן  (צילום: איציק בירן)
עדן ברטל, אבנר צופיוף ויוסי כהן  (צילום: איציק בירן)

התוכניות של סטולי לישראל
דנימאן מקיני, מנכ"ל קבוצת האלכוהול הבינלאומית 'סטולי', הגיע לביקור ראשון בישראל. את ביקורו בארץ אירח קובי אבוקרט, נציג קבוצת סטולי בארץ. מקיני הגיע לפגישות במשרדי חברת 'הכרם', מפיצת וודקה סטולי בישראל, ונפגש עם המנכ"לית והבעלים נורית (אפשטיין) שמיר.

בשיחה בין השניים סיפר האורח שהקבוצה ומותג הוודקה סטולי elit נתנה חסות ל- ROKiT Venturi Racing, קבוצה המתחרה במרוצי פורמולה אי, סבב מרוצי מכוניות חד-מושביות שבו נעשה שימוש במכוניות חשמליות. השניים שוחחו על האפשרות להביא את המרוץ לישראל.

לדברי האורח, נושא הקיימות הוא בלב ה-DNA של קבוצת סטולי ומשימת הקבוצה היא הקמת פורטפוליו של משקאות ויינות ברי-קיימא עד 2025. "ישראל היא שוק חשוב מאוד עבורנו ועמוק בליבנו", הוסיף מקיני, "ישראל היא סטארט-אפ ניישן ושותפה לחזון הקיימות של קבוצת סטולי".

 דנימאן מקיני ונורית (אפשטיין) שמיר (צילום: באדיבות חברת הכרם)
 דנימאן מקיני ונורית (אפשטיין) שמיר (צילום: באדיבות חברת הכרם)

אמנות צופי מפעלות
ביום שישי בצהריים נפתחה בבית סותבי'ס שבתל-אביב, תערוכת מכירת אמנות ישראלית למען "צופי מפעלות" – מיזם תנועת הצופים לפעילות בפריפריה באמצעות ספורט. רז פרל יו"ר תנועת הצופים הודה בדברי הפתיחה שלו ליוזמי ומובילי “מפעלות חינוך וחברה” במשך 24 שנים האחרונות - סמי סגול, מוטי אורנשטיין ומושיק תאומים, על בניית המפעל החשוב, המועבר כעת, עם כל הידע והניסיון, לתנועת הנוער 'הצופים'. 

כמו כן הודה פרל לסיגל מרדכי, מנכ״לית סותבי׳ס, המלווה את ׳מפעלות׳ במסירות ובמקצועיות מאז הקמתה, ולמירי בן משה, אוצרת  אוסף ׳הפניקס׳. מיטב אמני ישראל תרמו עשרות יצירות למכירה שתימשך עד תחילת מרץ. כל ההכנסות מהמכירה יופנו לפיתוח וקידום התוכנית.

מאיר אורנשטיין, מוטי אורנשטיין ורז פרל  (צילום: באדיבות הצופים)
מאיר אורנשטיין, מוטי אורנשטיין ורז פרל  (צילום: באדיבות הצופים)

טעמי הקיץ באמצע החורף
דני בן רעי - יו"ר  "הגלידות של פלדמן", ושותף מנהל בקרן 'גרין לנטרן' (בעלי החברה); ריצ'י האנטר - שותף מנהל בקרן 'גרין לנטרן'; וארז וולף, מנכ"ל "הגלידות של פלדמן", אירחו את עובדי החברה ומפיצים מרחבי הארץ, לאירוע השקת המוצרים החדשים לעונת 2022. האירוע נערך  במתחם האירועים החדש "גבריאל" בנס ציונה, וכלל קבלת פנים, ארוחת ערב, נאומים וכמובן טעימות של מגוון הגלידות החדשות של החברה לקיץ הקרוב.

דני בן רעי, ארז וולף וריצ'י האנטר (צילום: לנס הפקות)
דני בן רעי, ארז וולף וריצ'י האנטר (צילום: לנס הפקות)

בלו מאמץ את קוכמן
המוסד הקולינרי התל אביבי 'סיטרה', שיחגוג 20 שנים, בשנת 2024 , הכריז על הענקת חסות לג׳ודוקא האולימפי לי קוכמן, עד לאולימפיאדת פריז 2024 . החסות מוערכת בעשרות אלפי שקלים לשנה. בטקס החתימה קרא הראל בלו, בעלי 'סיטרה' המנהל גם את קבוצת העסקים "Bello Group " המכילה בתוכה את העסקים: חוף מציצים, 'הילטון ביי' בתל אביב, מועדון הגלישה הילטון, ומסעדות פישופ, למסעדות ומותגים מובילים לתמוך בספורטאים ואמנים. 

הראל בלו ולי קוכמן (צילום: שוקה כהן)
הראל בלו ולי קוכמן (צילום: שוקה כהן)