השבוע נערכה מסיבת קוקטייל, ביוזמתו של ד"ר אורי גייגר, שותף-מייסד ושותף-מנהל בקבוצת 'אקסלמד', למען הקמת מרכז שיקום בצפון הארץ, במסגרת המרכז הרפואי פדה-פוריה. מסיבת הקוקטייל נערכה בביתם של לין ולו פל, מהתורמים הגדולים למוזיאון השואה בוושינגטון די.סי, שתרמו גם באופן משמעותי לבית החולים 'פוריה'. השניים מתגוררים בבניין דקוטה האייקוני, אותו בניין שבפתחו נרצח החיפושית ג'ון לנון, ובו חיים אשתו יוקו אונו ובנו עד היום. האירוע השבוע, היה השלישי בסדרת אירועי התרמה שנערכו למען המטרה, במדינות שונות בארה"ב, בחודשים האחרונים.

מהמרכז הרפואי פדה-פוריה הגיעו לאירוע: ד"ר ארז און - מנהל בית החולים ואשתו ליאת; ד"ר אמיתי אוברמן, מנהל המחלקה לשיקום גריאטרי; זהרה דוידאי, יו"ר עמותת ידידי בית החולים פוריה ובעלה אלי; קרן גייגר; וד"ר דינה קגן, מנכ"לית עמותת הידידים בישראל. המשלחת הגיעה מצויידת במכתב מנשיא המדינה, יצחק (בוז'י) הרצוג, המברך את הבאים ומביע את תמיכתו בהקמת מרכז לשיקום בצפון הארץ.  

בין התורמים הראשיים: קרן וד"ר אורי גייגר; רפי נקש מבעלי: ג'ורדש, מלונות סטאי, חברות ספנות ועוד; לין ולו פל; השר לשעבר ומנהל בית החולים לשעבר 'בית ישראל' במנהטן, דיויד שולקין; ואנשי עסקים פרטיים.  

זאבי מכריז
פחות מחודש לתחילת המכביה ה-21, כ-250 אורחים הגיעו בשני לגג מלון 'סלינה' בתל-אביב, לאירוע השקת אירוע הספורט הגדול של העם היהודי. את האירוע הוביל יו"ר המכביה, אריק זאבי, שהכריז כי הספורטאים המדליסטים, לינוי אשרם וארטיום דולגופיאט, ידליקו את לפיד המכביה באירוע הפתיחה. בתום האירוע נהנו האורחים מהופעה מיוחדת של סטטיק ובן אל. נכחו באירוע: יו"ר תנועת מכבי העולמית - אמיר פלד; מנכ"ל מכבי תנועה עולמית - איל טיברגר; מנכ"ל המכביה, רואי הסינג; וספורטאי עבר והווה רבים ביניהם אגדות הכדורסל: טל ברודי, מיקי ברקוביץ' ודורון ג'מצי; והמדליסטים האולימפיים: לינוי אשרם, ארטיום דולגופיאט ושחר צוברי.

אריק זאבי, אמיר פלד ורואי הסינג  (צילום: גלעד קוולרצ'יק)
אריק זאבי, אמיר פלד ורואי הסינג  (צילום: גלעד קוולרצ'יק)

השת"פ של קלארטי קפיטל
לפני כשבועיים, הודיעו 'אנדבנק' מוותיקי הבנקים הפרטיים באירופה, ו'קלאריטי קפיטל' על מיזוג פעילות ניהול הנכסים של השתיים בישראל. החברה החדשה תהיה בבעלות משותפת של שתי הקבוצות. לכבוד מיזוג הפעילות קיימו אנשי החברות קוקטייל חגיגי לעובדים בנוכחות סגן יו"ר אנדבנק אוריאול ריבס, דור חמישי לשושלת הבנקאים שהקימו את בנק ההשקעות האנדורי והמשנה למנכ"ל מרטה בראבו; עמיר ליבוביץ', מנכ"ל Clarity Capital; ואלברטו גורפינקל יו"ר בית ההשקעות סיגמא. בשיחות עם צוותי ההשקעות של שתי החברות צוין כי Andbank  מעוניין להמשיך להעמיק את פעילותו בשוק המקומי ולהרחיבה. לדברי מנהלי החברות איחוד הכוחות ייצור פלטפורמת השקעות מקיפה ללקוחות בישראל בדגש מירבי על שירות ברמה הגבוהה ביותר, עם ערך יוצא דופן ללקוחות מהסוג שרואים רק בבנקים פרטיים באירופה.

 

עמיר ליבוביץ', מרטה בראבו, אוריאול ריבס ואלברטו גורפינקל  (צילום: נאוה טרסי)
עמיר ליבוביץ', מרטה בראבו, אוריאול ריבס ואלברטו גורפינקל  (צילום: נאוה טרסי)

הצעירים של שנקר

מועדון הידידים הצעירים של מכללת שנקר, וה'סוהו-האוס' המקומי, חנכו שיתוף פעולה ביניהם. שני הגופים קיימו ערב שכלל הכרות עם מעצבי אופנה מבטיחים ובולטים בוגרי שנקר: IÇIÀLÀBAS - דיקלה לבסקי ואבירם פימה, Yanky & Nataf- נטף הירשברג וינקי גוליאן. את מועדון SHENKAR MEMBERS CLUB, הקימו מירי טוכמאייר, טל גורן ,הדס פורר וגל שנפלד. פעילות המועדון נועדה לחשוף את חבריו לאחד המוסדות המרתקים והמרגשים בישראל, אשר חרט על דגלו פיוז׳ן של טכנולוגיה ועיצוב של המחר.

גל שנפלד, הדס פורר, טל גורן ומירי טוכמאייר (צילום: חמי בן דוד)
גל שנפלד, הדס פורר, טל גורן ומירי טוכמאייר (צילום: חמי בן דוד)

הקומדיה של באר שבע בתל אביב
תיאטרון באר שבע הציג בשני  את ההצגה ״ארוחה עם אידיוט״ - קומדיית טעויות מצחיקה עד דמעות ונוגעת ללב, בבימויו של מולי שולמן ובכיכובם של אבי דנגור, אמיר קריאף ונעמי לבוב. ההצגה נערכה בבית ציוני אמריקה בתל אביב. הגיעו לפרגן: מנכ"ל תיאטרון באר-שבע  שמוליק יפרח, חני נחמיאס, גלית גיאת, לימור גולדשטיין, שרון כידון, אוהד קנולר ועוד.

שרון כידון ואבי יפרח (צילום: אביב חופי)
שרון כידון ואבי יפרח (צילום: אביב חופי)

מאסטר קלאס עם פורד


NARS - מותג האיפור האמריקאי המוביל, השיק בישראל, במסגרת אירוע חגיגי, את סדרת Light Reflecting. לרגל ההשקה הגיע לישראל המאפר הראשי של המותג, וינסנט פורד. הוא הציג בפני הנוכחים בהשקה את המייק-אפ חדשני המשלב טיפוח ואיפור במוצר אחד. פורד גם קיים הדרכת 'מאסטר קלאס' למאפרים נבחרים.

 הגיעו להשיק: ניצה בילט יו"ר קבוצת לילית קוסמטיקה; יעל בילט סמנכ"לית השיווק בקבוצה; עדי קדם מנכ"לית NARS ישראל; וחברי הנהלה בכירים מקבוצת שיסיידו העולמית, בעלת המותג NARS. 

עדי קדם, וינסנט פורד ויעל בילט (צילום: אמבר אופיר)
עדי קדם, וינסנט פורד ויעל בילט (צילום: אמבר אופיר)