בקולנוע 'לב תל אביב', נערכה פרמיירה לסרטה החדש של זהר וגנר - "סבוי". הסרט שקטף כבר את פרסי הבימוי והעריכה לסרט תיעודי בפסטיבל הקולנוע בירושלים, עולה השבוע להקרנות מסחריות בבתי הקולנוע של רשת 'לב' ברחבי הארץ, וישודר גם ב'כאן 11' בסוף ספטמבר.  הסרט משחזר את האירוע ההיסטורי של הפיגוע במלון סבוי בתל אביב שהתרחש בשנת 1975  ומשלב צילומי ארכיון מרתקים וקטעי משחק בכיכובם של דאנה איבגי ועלא דקה. הסרט גם חושף את סיפורה האמיתי של כוכבה לוי, גיבורה אמיצה, שתיווכה כבת ערובה במגעים עם כוחות החילוץ. הגיעו לצפות ביחד: השר לביטחון פנים עומר בר-לב שהיה קצין צעיר בסיירת מטכ"ל שפרצה למלון; יהודית וקובי ריכטר, יויו לייטרסדורף, דסי וגנר, רני והילה רהב, שירה פרבר ולני רקנאטי, גילי גאון - מנהלת מחלקת הדוקו של 'כאן 11', רבקה מיכאלי, דנה בלנקשטיין-כהן - מנהלת ביה"ס לקולנוע סם שפיגל; דגנית חרל"פ, רונית רייכמן, מירב כהן, יואב צוקר, ענת הראל ועוד ועוד. 

זוהר וגנר וקובי ריכטר (צילום: רפי דלויה)
זוהר וגנר וקובי ריכטר (צילום: רפי דלויה)

עומר בר- לב (צילום: רפי דלויה)
עומר בר- לב (צילום: רפי דלויה)

דאנה איבגי (צילום: רפי דלויה)
דאנה איבגי (צילום: רפי דלויה)

שירה פרבר ולני רקנאטי (צילום: רפי דלויה)
שירה פרבר ולני רקנאטי (צילום: רפי דלויה)

דגנית חרל''פ (צילום: רפי דלויה)
דגנית חרל''פ (צילום: רפי דלויה)

עילם קורא לנתניהו 

ברק עילם, מנכ"ל חברת נייס, שיתף בחשבון הפייסבוק שלו את הציוץ של שגריר ארצות הברית בישראל טום ניידס שכתב בטוויטר: "אני עובד מסביב לשעון מאז שהגעתי כדי לעזור לישראל לעמוד בכל הדרישות להצטרף ל- #VisaWaiverProgram.  אל תאבדו מומנטום עכשיו. הדבר יעזור לאזרחי ישראל לנסוע לארה"ב - שימו אותם במקום הראשון!".

עילם הוסיף בקשה משלו ופנה אל יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו - "קורא למר בנימין נתניהו לגלות תחושת אחריות לטובתם של הישראלים ושל הקהילה העסקית בישראל. הפסיקו לחסום את קבלת ישראל לתוכנית ויתור ויזה בארה"ב".

ברק עילם (צילום: CRC Media)
ברק עילם (צילום: CRC Media)

חיות מברכת 

בטקס חגיגי שנערך ביום ברביעי האחרון בבנייני האומה בירושלים הוסמכו 696 עורכות ועורכי דין חדשים. הטקס התקיים בנוכחות נשיאת ביהמ"ש העליון, אסתר חיות, וראש לשכת עורכי הדין, אבי חימי. מבין המוסמכים שלושה הם בני 70, 13 עולים חדשים, ששה בני 23 בלבד, 523 בוגרי מכללות, ו-140 בוגרי אוניברסיטאות.

נשיאת ביהמ"ש העליון, בירכה את המוסמכים החדשים. לדבריה: "את ׳נשמת׳ המשפט ניתן למצוא גם במתן שירות משפטי לאוכלוסיות מוחלשות בחברה הישראלית. אחת הדרכים להגברת הנגישות הזו היא, בעיניי, צמיחה של עורכות ועורכי דין מתוך האוכלוסיות הללו. אנו השופטים רואים את הצמיחה המבורכת הזו במו עינינו, כאשר ספסלי עורכי הדין באולמות הדיונים הולכים ומתמלאים בעורכות ובעורכי דין מוכשרים המשקפים את מלוא הפסיפס החברתי בישראל".

אסתר חיות ואבי חימי (צילום: לשכת עורכי הדין)
אסתר חיות ואבי חימי (צילום: לשכת עורכי הדין)

בונדי 8 החדש

מאיר קנר, מנכ"ל 'ניו ראן', היבואנית הרשמית של מותג הנעלת הספורט HOKA לישראל, וגלית בירנבוים-נבון, מנהלת השיווק של המותג, אירחו בחנות הדגל של HOKA במתחם מנדרין בצפון תל אביב, אירוע להשקת הדגם החדש BONDI 8. 

לדברי אנשי המותג הדגם החדש מצטיין ביכולת שיכוך ובלימת זעזועים גבוהה ביותר. בחלקו הפנימי של עקב הנעל קיים פולימר 'זוכר' שנצמד לעקב כף הרגל באופן מיטבי. הנעל החדשה מהווה שדרוג של אחד הדגמים האהובים ביותר בקולקציית  HOKA המתאימה לריצות לכל הטווחים, להליכה ולעמידה ממושכת. הייחוד שלה הוא בנוחות יוצאת הדופן, בתמיכה זהה וחלקה לכל אורך שלבי הדריכה ובהיותה רב תכליתית. בהתאם לתפיסה האקולוגית של החברה הנעל עשויה מחומרים ממוחזרים. 

מאיר קנר וגלית בירנבוים-נבון (צילום: יח''צ הוקה ישראל)
מאיר קנר וגלית בירנבוים-נבון (צילום: יח''צ הוקה ישראל)

נפלאות סופהשבוע

קרן איתן, יזמית ויוצרת תוכן אשר מובילה את מיזם "שבט אימהות", המעניק ליווי והכוונה צמודה לאימהות, יצאה בשיתוף פעולה עם מאמנת הכושר, היזמית והבעלים של סטודיו – BOOST" " רוני דואני. השתיים השיקו את סדרת אימוני הכושר האינטרנטית BABY BOOST"", המיועדת לנשים לאחר לידה. שיתוף הפעולה הושק באירוע ספורטיבי במיוחד שנערך בסטודיו ה – "BOOST"  בתל אביב.

בגני יהושע שבתל אביב נערך אירוע  השקה של  'פארק  דרגון לנד'. התייצבו: בן מוסקל והילדים שקפצו לביקור קצרצר בישראל ישר מיוון,  אירה דולפין, דודו פישר והנכדים, ואקי אבני. המוזמנים, הצטלמו עם הדרקונים שהתעוררו לחיים, שטו בסירה משפחתית, צפו בקולנוע vr  והשקיפו על הפארק ממגדל גבוה במיוחד.