בירושלים נחנך סניף ראשון של רשת אסתטיקה רפואית חדשה מבית ד"ר לוינגר מדיקל, מקבוצת דנאל, אשר תעניק טיפולים אסתטיים בשילוב טכנולוגיות מתקדמות, ובסטנדרטים המזוהים עם המותג. ד"ר שמואל לוינגר וד"ר רונית לוינגר קיבלו את המוזמנים שהגיעו לברך אותם, בהם: רב הכותל שמואל רבינוביץ', ראש העיר ירושלים משה ליאון ורעייתו, הזמר אביהו מדינה, הרבנית ברוריה איפרגן, פרופ' שלמה מור-יוסף, פרופ' חיים לוטן ועוד. 

מתחדשים ברקנאטי

לני רקנאטי ואורי שקד, בעלי 'יקב רקנאטי', קיבלו בברכה ובהרמת כוסית את מנכ"ל היקב החדש אלי גידור. גידור יחליף בתפקיד את יניב ענבר, מנכ"ל היקב בארבע השנים האחרונות, שעבד בו מיום הקמתו, בשנת 2000, ומילא בו שורה ארוכה של תפקידים. השניים ברכו את גדיר, מנהל בכיר עם ניסיון רב בניהול ארגונים גדולים, והביעו את אמונם שיוכל להצעיד את היקב להתמודדות עם אתגרים חדשים בארץ ובחו"ל, כתוצאה מהגדלת היקפי הייצור, וזאת תוך הקפדה על האיכויות הגבוהות של יינות היקב. בימים אלו עובר היקב הוותיק למתקן חדיש ומודרני בפארק התעשיות דלתון.

אלי גידור, אורי שקד, לני רקנאטי ויניב ענבר (צילום: באדיבות יקב רקנאטי)
אלי גידור, אורי שקד, לני רקנאטי ויניב ענבר (צילום: באדיבות יקב רקנאטי)

שת"פ של עוף

חסן עבאסי, מנכ"ל ומייסד שותף של אפליקציית HAAT, ועומר זיידנר מנכ״ל KFC ישראל , קיימו מפגש להשקת שיתוף פעולה בין המותגים.

רשת העוף האמריקאית KFC , שממשיכה להתרחב בישראל בשנתיים האחרונות ומונה 14 סניפים בפריסה ארצית מראש פינה בצפון ועד באר שבע, בחרה ב-HAAT לטפל במשלוחי המנות שלה לצד 'וולט'. כוחה של HAAT ביישובי הפריפריה ובישובים הערבים, מאפשר לה להגיע לקהלים חדשים עבור KFC ולהנגיש את הרשת המצליחה ללקוחות נוספים. פעילות המשלוחים המשותפת התחילה החודש עם סניף KFC בנצרת ותתפרס ליישובים וסניפים נוספים בקרוב.

חסן עבאסי ועומר זיידנר  (צילום: אבי כהן)
חסן עבאסי ועומר זיידנר (צילום: אבי כהן)

בן ארי מטילה גרזן

חברת הכנסת ויו"ר ועדת בטחון הפנים, מירב בן ארי הגיעה בסופ"ש לאירוע פתיחת מתחם הטלת הגרזנים הראשון בישראל, Axe & Co, שנפתח בת"א. בן ארי בדקה מקרוב את הטרנד העולמי ווידאה שהספורט החדש שעשה עלייה לארץ מתנהל לפי כללי הבטיחות המתאימים ועל הדרך גם הטילה גרזן לכמה מטרות לאחר הדרכה מדויקת מהמנכ"ל גיא גורדון.

גיא גורדון ומירב בן ארי (צילום: דודי פרץ)
גיא גורדון ומירב בן ארי (צילום: דודי פרץ)

פט מוס היחידה

המותג והמכונית האיקונית MINI חגגו את ט"ו באב עם נבחרת השגרירי המותג בישראל במסע מאוהב ופוטוגני לצפון. בין החוגגים: אלון גולדמן מנהל שיווק ב-מ-וו ו-MINI בדלק מוטורס והשחקן איתי תורג'מן. תורג'מן התחדש לאחרונה ב MINI  בגרסת PAT MOSS EDITION,  שיצאה במהדורה מיוחדת שעוצבה במיוחד לזכרה של נהגת המרוצים האגדית, כ- 1000 יחידות בכל העולם ואחת בלבד בישראל. 

איתי תורג'מן ואלון גולדמן (צילום: טאליס קלארק)
איתי תורג'מן ואלון גולדמן (צילום: טאליס קלארק)

סמואלס בשלווה והודיה

בשבועות אלו מתקיימת ביישוב תל חי קייטנת הקיץ השנתית של ארגון ״שלוה״, אותה מאמץ כבר מספר שנים, האגף העסקי בחברת סלקום. 15 עובדי האגף העסקי של סלקום התנדבו והגיעו לתל-חי שם קיימו יום כיף עם הילדים שכלל יצירות, משחקי מים, דוכנים, ומתקנים מתנפחים שנתרמו על ידי סלקום.
קלמן סמואלס, מייסד-נשיא שלוה, שאף השיא משואה ביום העצמאות האחרון, נפגש עם העובדים, בירך אותם והודה להם על התרומה, ההתנדבות והשותפות לאורך השנים.

קלמן סמואלס ועובדי סלקום  (צילום: אליהו עבראני)
קלמן סמואלס ועובדי סלקום (צילום: אליהו עבראני)

שמעון בפרונט

קבוצת 'חמת' המתמחה בפיתוח ייצור ושיווק ברזים, כלים סניטרים ומקלחונים, לחדרי רחצה ולמטבחים, קיימה יום צילומים בהובלתה של הפרזנטורית של המותג בשנה האחרונה - השחקנית רונה לי שמעון. הצילומים התקיימו בשני לוקיישנים מפנקים - מלון 'מאייר' ומלון 'אלמינה' בת"א בהשתתפות האדריכלים שעיצבו את המלונות - אושיר אסבן ומיכאל אזולאי. פרויקט הסושיאל של חמת, בהשתתפותה של רונה לי שמעון, יעלה בחודשים הקרובים בהובלת משרד הפרסום 'ראובני פרידן'. 

רונה לי שמעון (צילום: איציק בירן)
רונה לי שמעון (צילום: איציק בירן)